









Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Nee, daar heb ik niet goed opgelet. Ik weet niet waarom ik dacht dat het geen turbo zou zijn….
Is wel een serie 2.
En nog over die zonneklepjes: volgens mij hebben alle breaks die achterin, ik herinner me dat in ieder geval wel van onze break vroeger en dat was geen familiale.
Zo’n rek bovenop is trouwens wel superhandig als je grote dingen moet vervoeren
Oja, op de site van de cx club staat ook al heel lang een 25 TRD break te koop. Vraagprijs eerst 2300, nu n.o.t.k.










Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Als je met een 2-zitter vooruit kan is dit misschien iets:






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Waarom kijken we eigenlijk meteen in het buitenland?
Die is maybe een beetje aan de dure kant maar toch een erg leuke break met beige leer…
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3










Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Volgens mij is die boven budget. En die in Den Haag (vorige blz.) is trouwens niet veel duurder en volgens mij wel een stuk mooier.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
bonetone schreef:Volgens mij is die boven budget. En die in Den Haag (vorige blz.) is trouwens niet veel duurder en volgens mij wel een stuk mooier.
Hoezo duur?
Hij vraagt € 2.250 staat er (onderaan). Die “hoge” prijs is incl. spuiten, APK kenteken etc.
Leder werd niet geleverd op Breaks, dus ik denk dat er gewoon stof inzit.
Wieldopjes zijn trouwens van een zeer vroege CX en erg zeldzaam!!
Die zilvergrijze bij Claus in Den Haag vind ik trouwens ook niet “duur”. Zeker niet als ‘ie hard, technisch goed en origineel is, met alle boekjes en historie erbij, zoals de omschrijving aangeeft.
Alleen al om het interieur… prachtig!!
@Peter: mag het ook een Familiale zijn eigenlijk, of zoek je echt een Break?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D






















Totaal aantal Berichten: 3839
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
‘die’ vindt ik wel aantrekkelijk. Begin steeds vaker te denken dat ik de bx14nix brek te koop moet zetten en op zoek moet naar een cx brek.






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Een 20 RE is niet de snelste, maar deze ziet er wel goed uit en wordt nog belastingvrij…
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Die velgen zijn het niet helemaal wat mij betreft.. Er moet dan waarschijnlijk wel weer gelijk een VIP interieur in zeker
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Velgen zijn naar mijn idee prima! Denk alleen dat de zoekende daar wat anders over denkt En een VIP interieur is idd wel een must als je dat eenmaal gewend bent..
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Tjerk schreef:Velgen zijn naar mijn idee prima! Denk alleen dat de zoekende daar wat anders over denkt
En een VIP interieur is idd wel een must als je dat eenmaal gewend bent..
Geef mij het “standaard” interieur maar, ondanks alle lofzangen op het vip interieur. Ik vind het veel comfortabeler zitten. Zeker in een serie 1.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Er bestaat geen VIP voor een break volgens mij…
Overigens heb ik dit interieur met dat streepje nog niet eerder gezien
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Volgens mij zit dat stofje met geel streepje ook in de 25 RI van Rayden108.
De turbo break van de startpost is trouwens verkocht, kreeg ik een mailtje van de verkoper.
Deze familiale hoeft niet veel te kosten, maar misschien is het ook niet veel. Valt uit de foto’s en info niet echt op te maken..
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Wat een bagger foto’s. Een koopje als het wat is en in 2011 belastingvrij…
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )





Totaal aantal Berichten: 485
Geregistreerd: 06-04-2007
- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Wat er op de foto te zien is, en dat is niet al te veel , ziet er wel goed uit. Bouwjaar 86, 2 liter carb, in goede en rijdende staat (2 grijze kaarten?), met CT tot 2011 (is dus pas gekeurd). Prijs ter discussie.
Zou er toch minstens een telefoontje aan wagen om meer informatie over deze dame te verkrijgen. Ze staat bij Nancy en dat is ook niet zo heel ver weg.
“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton