Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Roadmaster 7 schreef:Nouja we zitten in een snelste uit de snelste he. even de snelle colonne ontsnappen moet lukken. Die foto’s komen wel in orde dan denk ik toch! en anders op de meeting zelf wel!
Het gaat dan om dit soort foto’s zoals dat ik hier langs kom scheuren. Foto is overigens met copyright van DigiDaan.
Dit vind ik persoonlijk toch wel beter dan de normale foto’s van stilstaande auto’s op meetings
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
FVdV schreef:Misschien is dat wel het beste ja omdat ik op dit moment niet echt zeker ben of ik er ook geraak. De langste afstand die ze momenteel al heeft afgelegd in één stuk is misschien 40km. Dat is nogal een verschil met 700km.
Hoe vaak achter elkaar heb je die 40 km afgelegd ?
Tussendoor groot onderhoud nodig gehad ?
Dan zal die 700 km in één stuk ook wel gaan…
RikvdS schreef:Roadmaster 7 schreef:Nouja we zitten in een snelste uit de snelste he. even de snelle colonne ontsnappen moet lukken. Die foto’s komen wel in orde dan denk ik toch! en anders op de meeting zelf wel!
Het gaat dan om dit soort foto’s zoals dat ik hier langs kom scheuren. Foto is overigens met copyright van DigiDaan.
Dit vind ik persoonlijk toch wel beter dan de normale foto’s van stilstaande auto’s op meetings
Waar is toch die foto van die 12 Citroëns die beide rijbanen op de afsluitdijk bezet houden tot ergernis van een BMW-rijder?
Daan?
JaapJ schreef:FVdV schreef:Misschien is dat wel het beste ja omdat ik op dit moment niet echt zeker ben of ik er ook geraak. De langste afstand die ze momenteel al heeft afgelegd in één stuk is misschien 40km. Dat is nogal een verschil met 700km.
Hoe vaak achter elkaar heb je die 40 km afgelegd ?
Tussendoor groot onderhoud nodig gehad ?
Dan zal die 700 km in één stuk ook wel gaan…
Een goeie maand geleden aangeschaft en binnengestoken in de garage en in orde gemaakt maar zoals ik al gezegd heb zwabbert de achterkant een beetje als ik tegen 120 rij. Dit was wel op een stuk autostrade met veel spoorvorming dus het kan ook daardoor zijn (België hé ). Als de rit richting Utrecht vlot en soepel verloopt rij ik wel door naar het hoge Noorden!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Kornstra schreef:Even voor de duidelijkheid Wendela,BiX Palmares is de auto waarin wij reizen…,geen persoon dus
Sorry voor de onduidelijkheid.
Het had nochtans zomaar gekund, nietwaar?
FVdV schreef:
(België hé ).
Oh, als ik daar rij denk ik ook altijd da’k niet in Frankrijk geraak, komt goed dus….
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Hey, FVdV,
Heb je al een draadje over je BX gestart? Het zit er dik in dat het je ADALs of je reactiestangetjes zijn en dat is aan de hand van een paar foto’s en beschrijvingen makkelijk uit te vinden. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en of het veilig rijden is met de BX.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
FVdV schreef:Zijn er trouwens nog Belgen die komen? Ik veronderstel van niet maar dat zou dan een extra motivatie kunnen zijn voor mij .
Er komt in ieder geval 1 Belg, althans, een nep-Belg. Een in België wonende Nederlander. Hij heeft zelfs een auto bij ons in de stalling staan.
Ree schreef:Hey, FVdV,
Heb je al een draadje over je BX gestart? Het zit er dik in dat het je ADALs of je reactiestangetjes zijn en dat is aan de hand van een paar foto’s en beschrijvingen makkelijk uit te vinden. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en of het veilig rijden is met de BX.
Ree
Offtopic: Er is al een topic maar dat is op dit moment nogal beperkt. Zondag is het beter weer dus wordt er een hele dag gewerkt om de bx terug te laten blinken en dan komen de foto’s. Zaterdag ga ik een gereedschapskar kopen + gereedschap en dan kunnen we ook flink beginnen sleutelen en dan zal dat topic wel verder uitgebreid worden.
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
jaco schreef:RikvdS schreef:Roadmaster 7 schreef:Nouja we zitten in een snelste uit de snelste he. even de snelle colonne ontsnappen moet lukken. Die foto’s komen wel in orde dan denk ik toch! en anders op de meeting zelf wel!
Waar is toch die foto van die 12 Citroëns die beide rijbanen op de afsluitdijk bezet houden tot ergernis van een BMW-rijder?Daan?
Citroens, citroens, ik was daar met m’n Reno.
patje74 schreef:FVdV schreef:Zijn er trouwens nog Belgen die komen? Ik veronderstel van niet maar dat zou dan een extra motivatie kunnen zijn voor mij .
Er komt in ieder geval 1 Belg, althans, een nep-Belg. Een in België wonende Nederlander. Hij heeft zelfs een auto bij ons in de stalling staan.
Welke auto was dat ook weer?
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
204
garagestmarien schreef:204
Mooi mooi mooi. Die wil ik wel even nader bestuderen…
JaapJ schreef:
Die ja. Ik heb niet goed genoeg gezocht dus.