Totaal aantal Berichten: 7794
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik zie ineens mijn stats op flickr skyhigh gaan, maar dat waren jullie hier dus..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
JaapJ schreef:
De gele lampjes vallen lekker op hè. wat een heerlijke rit was dat. En koud ook op de terugweg trouwens.
nog wat terugblikken:
http://www.youtube.com/watch?v=6JDFy7MYxAo
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7794
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
.
Doneer, zo blijven we draaien!
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
djmoqua schreef:Weer bij het HSL informatiecentrum verzamelen. Fijn dat je met de Ami gaat, hoef ik ook niet zo hard.
Kunnen we daar ook weer een bussie verwachten, trouwens?
Totaal aantal Berichten: 38
- Xantia 2.0i 16V Break Millésime
- ZX 2.0i Volcane
- ZX 16V
- Xantia 1.8i SX
- Xantia 2.0i VSX Aut.
Ben er nogal laat mee, maar het lijkt me leuk om een meeting bij te wonen!
Heb tot nu toe meer gelezen dan gepost op het forum, maar ben ik als ‘nieuw’ forumlid ook welkom op de nieuwjaarsmeeting?
Zoja meldt ik me bij deze graag aan voor zaterdag, ik voeg me dan bij de Middelsloot-collone.
Ik ben hier ook niet zo lang actief EN Belg en zelfs ik mag komen dus ik denk niet dat het een probleem zal zijn. Ze zullen eerder redeneren van “hoe meer zielen hoe meer vreugd” dan “minimum x-aantal posts en dan pas mag je komen” .
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Pffff…..aantal posts… lekker belangrijk zeg. Gewoon komen!!
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Zo als het er nu naar uit gaat zien, word het de grootste citroën collone ooit in de richting van Berlikum.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Zou er wel iemand even een adresje kunnen geven? Ik denk dat ik het via google maps wel gevonden heb, Berlikum is blijkbaar niet zo groot, maar een adres zou toch handig zijn omdat ik niet weet of ik op tijd kan aansluiten bij de colonne die over de afsluitdijk gaat.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Zie hier,
Waar:
Op het plein voor onze sleutelschuur in Berlikum. Het adres is; Tichelersdijk 26 9041 EP Berlikum.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 38
- Xantia 2.0i 16V Break Millésime
- ZX 2.0i Volcane
- ZX 16V
- Xantia 1.8i SX
- Xantia 2.0i VSX Aut.
Mooi! gaaf!! ik kom, en ik heb er zin in!
Als er mensen een lift nodig hebben of mee willen rijden, dan mag dat altijd.
Ik tuf vanuit Voorschoten die kant op, dus als er iemand op het traject [of een stukje er vanaf ] mee wil rijden; drop me a PM.
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik denk dat ik Geeskje nu mooi binnen laat staan. De honneurs worden waargenomen door Pekeltje en Draakje. De laatste ga ik zaterdag ter plekke waarschijnlijk ook gewoon mee verder prutsen. De achterremmen zitten nog wat vast en de handrem moet nog wat minder strak. Dat moet te doen zijn met een bakkie snert in de ene hand en een ratel in de andere…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 290
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Vega schreef:Ben er nogal laat mee, maar het lijkt me leuk om een meeting bij te wonen!
Heb tot nu toe meer gelezen dan gepost op het forum, maar ben ik als ‘nieuw’ forumlid ook welkom op de nieuwjaarsmeeting?
Zoja meldt ik me bij deze graag aan voor zaterdag, ik voeg me dan bij de Middelsloot-collone.
Natuurlijk ben je welkom! De afgelopen jaren zijn er ook regelmatig liefhebbers geweest die op het forum meelazen en spontaan langs kwamen. Hardstikke leuk!
De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. De afgelopen week hebben we de loods weer meeting-gereed gemaakt. Op het plein voor de loods is de sneeuw aan de kant geschoven en is ruimte gemaakt voor de auto’s. Er wordt hout aangevoerd en de snert staat inmiddels op het vuur. Er is inmiddels 1 frituurpan en vanmiddag gaan we de overige inkopen doen.
We hebben er zin in!!
Robert
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Hier dan ook nog maar eens het lijstje
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Vega schreef:Mooi! gaaf!! ik kom, en ik heb er zin in!
Als er mensen een lift nodig hebben of mee willen rijden, dan mag dat altijd.
Ik tuf vanuit Voorschoten die kant op, dus als er iemand op het traject [of een stukje er vanaf ] mee wil rijden; drop me a PM.
Je hebt PM.
Wordt er trouwens verwacht dat je je dame nog wast voordat je op de meeting verschijnt?