Onlangs hebben we een Xsara Picasso uit 2004 gekocht. Nu zit hier enkel een radio/CD speler in.
Nu vraag ik me af of er voor deze auto een MP3 uitvoering is. Want we willen geen andere radio van JVC ofzo er in.
Als dit er is hoeveel kost dit dan?? En waar kan ik dat vinden??
Alvast bedankt
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom!
Ik weet niet of dat al een RD4-toestel is. Zo ja, dan zal dat geen probleem zijn.
Hoe weet ik of het een RD4-toestel is dan??
Totaal aantal Berichten: 184
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance LPG
Phlar schreef:Hoe weet ik of het een RD4-toestel is dan??
De radio er uit halen, dan staat het op het toestel, misschien staat het in de gebruiksaanwijzing.
Als je er helemaal niet uit komt kun je altijd nog een foto maken en die hier plaatsen.
- C5 X Shine Hybrid 225
RD4
- C5 X Shine Hybrid 225
En de MP3-versie ziet er van buiten exact hetzelfde uit, alleen staat er dan MP3 boven de cd-sleuf.
Totaal aantal Berichten: 7807
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
In een Xsara Picasso zit naar alle waarschijnlijkheid nog een RD3 en deze is niet te upgraden naar MP3.
Hier een plaatje van een RD3:
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Op een RD3 kan toch ook een wisselaar aangesloten worden?
Dan kun je eventueel een USB-box aansluiten zie het onderwerp daarover bij een RD4
Wij hebben er dus een RD3 inzitten helaas. Dus opzoek naar een andere oplossing als deze niet in mp3 is.
Ik heb exact dezelfde vraag. Heb een Xsara Picasso van oktober 2004 met een RD3 radio. Prima radio, maar ik zou deze graag vervangen door een radio met meer vermogen (4*50 watt o.i.d.) en met mp3 afspeelmogelijkheid. Hoe kan ik dit het voordeligste realiseren? Op internet kan ik dit niet eenvoudig vinden.
Tips worden zeer gewaardeerd! Ook door onze kids
Bedankt voor de snelle reactie. Is er ook nog een optie om meteen een radio te installeren met meer vermogen? RD3 is 2x10 Watt ofzo, zoek eigenlijk meer iets van 4*50 Watt.
je zou ook kunnen kiezen voor een parrot MKi serie carkit en meteen ook de mogelijkheid om mp3 afte spelen met div aansluit mogelijkheden ipod usb en line in
heb zelf de mki 9200
werkt fantastisch
Thnx, bij de navInc interface lees ik dat de cd wisselaar geactiveerd moet worden door de dealer. Is dit een formaliteitje of kan dit nog tot problemen leiden waardoor e.e.a. niet werkt? Ik heb op dit moment geen wisselaar. Heeft ieamand hier ervaring mee?
Hey
Kan iemand me vertellen hoe je die rd4 radio losmaakt uit het dashboard?
Groeten Tobi
Heeft de TS nu inmiddels een nieuwe radio ingebouwd?