Ik heb een probleem met de benzinemeter van mijn xsara picasso. Enkele weken kwam ik onderweg te staan, de motor deed niets meer. Toen bleek de zekering van de benzinepomp het te hebben begeven, dit werd door de anwb snel verholpen en we konden weer verder. Maarrr sinds die tijd geeft de benzinemeter bij een volle tank 2 blokjes te weinig aan en blijft dat ook doen bij een lager benzinepeil. Erg lastig dus. Ik heb gebeld met citroën, als dit aan de vlotter van de tank ligt, is dit een reparatie van zo’n €400,, hier ben ik dus niet blij mee, volgens de monteur is dit niet te resetten en heeft het w.s. niets met de kapotte zekering te maken. Wie weet raad
criemie.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom Criemie.
Ik heb je post in een nieuw topic geplaatst.
Wij hadden exact hetzelfde probleem, het is gerepareerd omdat men dacht dat het aan de vlotter lag, maar nog steeds bestaat het probleem. Nu denken ze dat het iets met de benzineklep is, hier gaat de dealer nu op advies van de importeur mee aan de slag.
Hoi, het probleem is sinds kort vanzelf opgelost, ik ben blij dat ik geen reparatie á zo’n 400 euro heb laten doen, dat werd nl. door de citroen dealer geopperd. Dit is zo duur omdat de tank onder de auto weg gehaald moet worden om bij de vlotter te kunnen.
Totaal aantal Berichten: 6
- Xsara Picasso 1.8 16v Exclusive
Mijn Picasso heeft het zelfde, ik kan hem helemaal vol tanken tot het boven in de tankmond staat maar hij geeft soms 1 of soms 2 blokjes te weinig aan
Iemand een idee?
Bleed Black Label Society
Hoi, het na een half jaartje vanzelf weer over gegaan, misschien is de vlotter in de tank niet helemaal okee of wordt door iets belemmerd.
Totaal aantal Berichten: 6
- Xsara Picasso 1.8 16v Exclusive
Ik heb nu mijn Picasso een paar maanden en zit nog in de garantie, dus ik had ook een paar puntjes voor reperatie zo ook deze natuurlijk.
ze hebben het software matig opgelost. en alles is weeer goed nu! echt goeie service
Greets
Bleed Black Label Society