Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Is zeker een idee, maar dan is het geen echte GT meer. En de koets van mijn TZD Turbo is nog best wel goed, al moet daar inmiddels ook wel wat aan gebeuren. Ik was om die reden sowieso naar een werkplekje aan het kijken. Helaas zal het wel reizen worden, in de buurt van Voorburg is niets betaalbaars te krijgen. En zoveel verdien ik nu ook weer niet als buschauffeur.
Krij net bericht dat er waarschijnlijk binnen 1 week een plekje vrij komt, da’s heel mooi. Er zitten dus nog wel een paar dagen tussen overschrijven en stallen. Hmmm…wat zal ik daarop verzinnen?
robinrossie schreef:Het probleem zit juist in de slangen in het motorruim, hier zitten al zeer veel droogtescheurtjes in dat ik er niet mee naar friesland zou rijden.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Nog nooit heb ik zulke scheurtjes in benzineleidingen gezien. Ik zou daar persoonlijk geen meter mee rijden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Owkeey… lastig verhaal dus…
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Brandstofslang koop je gewoon bij Brezan, per strekkende meter. Auto effe omhoog zetten, slangen eraf en nieuwe erop. Als dat alles bij elkaar meer dan een uur duurt (en ik neem het al ruim) is het erg lang
Daar wil ik dan nog wel mee meehelpen ook en materiaal ondersteuning krik enz. geven
Met 3 meter (of 4) slang van 8mm en iets van 8 of 10 nieuwe klemmetjes kom je idd. een heel eind.
(en een spuitbusje kruipolie of iets dergelijks)
Zo gepiept.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:knäckor schreef:En een koppeling is prima te vervangen, in Capelle aan de IJssel zit een kerel die voor 50 euro een Valeo-koppeling levert voor de GT, dus voor 50 euro en een dag werk ben je met die koppeling de komende 10 jaar klaar.
pb adres?? Thanks.
beerpeet schreef:woutersmits schreef:knäckor schreef:En een koppeling is prima te vervangen, in Capelle aan de IJssel zit een kerel die voor 50 euro een Valeo-koppeling levert voor de GT, dus voor 50 euro en een dag werk ben je met die koppeling de komende 10 jaar klaar.
pb adres?? Thanks.
De bewuste adv. bestaat niet meer op MP.
Maar hij zal ze vast nog wel hebben, want toen ik er was stonden er hele stapels BX koppelingen.
Dit is die persoon:
http://verkopers.marktplaats.nl/10883755
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ik heb alleen geen idee waar die slangen lopen. Uiteraard in de buurt van de carburateur, en er loopt vast een leiding naar beneden, maar net zo makkelijk vergeet ik ergens een stukje. En de weersomstandigheden werken niet echt mee. Maar het voornaamste is dat mijn vingers op dat moment net uit het gips zijn, en dus nog erg stijf zullen zijn. Maar het is een optie.
Net even gekeken naar autoambulanceverhuur, pfff… gaat me bijna net zoveel kosten als de aanschafprijs van de GT. Ehm… wie weet waar die brandstofslangen lopen bij een GT?
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ja, ikke!
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Ja hoor, die komen, als je voor de auto staat, links onder de auto vandaan de motorruimte in. De toevoerslang gaat via de benzinepomp naar de carburateur. De retourslang gaat vanaf de carburateur weer terug onder de auto.
Ik geloof trouwens dat deze GT een boordcomputer heeft. Als het goed is zit er dan ook nog een flowmeter (voor het bijhouden van het brandstofverbruik) tussen pomp en carburateur.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Klopt, heeft een (niet werkende) flowmeter.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 3837
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Waar staat de auto op dit moment?
Flowmeter heeft Wouter ooit vervangen. Maar zal nu wel niet meer werken…
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
BasisBIX schreef:De bewuste adv. bestaat niet meer op MP.
Maar hij zal ze vast nog wel hebben, want toen ik er was stonden er hele stapels BX koppelingen.Dit is die persoon:
http://verkopers.marktplaats.nl/10883755
Dank!
Die brandstofslangen zijn echt heel goed te doen hoor, en je ziet vanzelf hoe ‘t zit. Klinkt misschien eng, maar is het echt niet.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Die achterlijke dingen stoppen altijd heel snel met werken. Slecht ontwerp. Zijn nog wel te krijgen maar kosten veel te veel (85 euro of zo).
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY