Mijn lekkerste XM bocht
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 02 december 2009 05:06 PM

Na aanleiding van dit bericht:

sweef schreef:

Misschien idee voor een nieuw topic?
“Mijn lekkerste XM bocht”.
Simpelweg lokatie / omstandigheden en snelheid aangeven. evt een fotootje erbij en karren maar!
Ik vind een heel lekkere als ik van de A50 uit het zuiden aankom op de A12: Grijsoord.
Buitenbocht insturen, binnenbocht uitsturen naar de 2e baan, snel invoegen want die 2e baan wordt direkt geknepen en dan gelijk door naar de 3e baan op de A12. Snelheid denk ik 160, maar zal het weer eens testen.
Een heel slechte is juist als je de A12 daar afgaat naar de A50 richting zuid: Die bocht is nààr!

Leek mij een leuk topic!

Om alvast op deze bocht te reageren? Die krappe bocht de A50 op naar het zuiden is juist wel leuk. Die moet je toch wel uit kunnen komen met 120 op de klok, rekenend dat je de 2e baan (dus binnenbocht bij uitkomen) pakt.

Profiel  

Gepost: 02 december 2009 05:16 PM
  [ # 1 ]

Ja een leuk topic als het over fijne bochten gaat, een iets minder verantwoord topic als het over gevaarlijk gedrag op de openbare weg gaat. Dun lijntje Very Happy

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 02 december 2009 05:27 PM
  [ # 2 ]

Mijn hint in het vorige topic was helaas niet duidelijk genoeg.

Mijn excuses daarvoor.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook