Arjan Verkade schreef:Heren, graag niet het laatste bericht quoten!
Ze luisteren hier lekker naar je Arjan !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik hoop dat de topic starter het na jouw opmerking ook begrepen heeft.
Dan blijft ook zijn eigen topic lekker overzichtelijk
Hoi Harry,
- hemeltje: klopt wat eerder is gezegd; de schuimlaag is verpoeierd. Opnieuw lijmen heeft geen zin. Gewoon nieuwe stof kopen en zelf de kartonnen hemel bekleden. Gezien jouw project moet dit een eitje zijn. Belangrijk is de keuze van de lijm (zeker geen Bison spuitlijm; er bestaan speciale bekledingsspuitlijmen) en het goed beplakken van het plafond ter plaatse van de sterke welvingen (zonnenkleppen). Op dit forum is hier al eerder over geschreven
- velgen: ik heb al jaren gepolijste TRX velgen zonder enige laklaag. Dat voldoet uitstekend. Af en toe poetsen voldoet. Hierdoor geen ellende door corrosie onder de laklaag of vergeling.
Groet
Freek
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Arjan Verkade schreef:Volgens mij had Ree pas zijn hemel laten doen. Dat koste niet eens al teveel als ik het goed begreep. Lees anders even zijn topic door
De “oude” Bonhof in Epe is de beste plek om je hemeltje te laten fixen.
Je kan het best zijn zoon even bellen (http://www.garagebonhof.nl/) die stuurt je wel door
Groet,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Ree schreef:Arjan Verkade schreef:Volgens mij had Ree pas zijn hemel laten doen. Dat koste niet eens al teveel als ik het goed begreep. Lees anders even zijn topic door
De “oude” Bonhof in Epe is de beste plek om je hemeltje te laten fixen.
Je kan het best zijn zoon even bellen (http://www.garagebonhof.nl/) die stuurt je wel door
Groet,
Ree
hemeltje gaat prima via Bonhof.
of je bestelt stof+lijm bij de CX-Basis. kan je zelf aan de slag - ook leuk klusje, kan je binnen doen in de deze wintermaanden !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
de laatste pics van de dame, de motor er vandaag in gekregen.
Harry
http://picasaweb.google.nl/greseltje/FemmeFataleMeijeBlanc5#5427049803963426946
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Respect hoor!
Way out in the water, see it swimming.
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Wow, geen half werk…
par eXeMple! schreef:Wow, geen half werk…
Nu begint het pas echt leuk te worden, bouwen en evt problemen oplossen.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik ben wel benieuwd hoe die motorruimte eruit ziet als die straks af is
Arjan Verkade schreef:Ik ben wel benieuwd hoe die motorruimte eruit ziet als die straks af is
Ik ook Arjan
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Mooi, mooi, mooi.
garagestmarien schreef:Mooi, mooi, mooi.
Dank je Wendela
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
mooi !!
hoe heb je het blok zo strak aan de buitenkant gekregen ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
cx25gtit2 schreef:mooi !!
hoe heb je het blok zo strak aan de buitenkant gekregen ??
Door het eerst te stralen daarna met een koperen ronddraaiborstel verder gladschuren en indien nodig met de hand de moeilijke plekjes schuren( monnikenwerk ) daarna in de Bronox epoxy 3 lagen deze zorgt ervoor dat de hechting optimaal wordt en is tevens een roestvreter, daarna 3 lagen alu-zinkspray en dan 3 lagen blanke epoxylak.
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS