Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Alpine is een uitstekend merk!
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Dat weet ik. 1 ding stond vast, het moest een oudere radio zijn (of een moderne die er goed en simpel uit ziet (Becker/Nakamichi)), maar het geluid moet wel goed gaan zijn.

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Ik las net in het draadje van Robin dat je nog wat onderdelen zoekt, dus ik dacht misschien heb je hier wat aan?
http://link.marktplaats.nl/322538350
Way out in the water, see it swimming.
Niels, top, dankje, maar dat zoek ik dan net weer niet. Carrosserie delen zijn weg
Dus ook roest ? Ik zou zeggen, haal voorzichtig je strips van de auto af en scoor ergens een frisse complete set deuren. Serie 1 of 2 maakt niet uit en ga dan aan de slag. Er staat zat te koop. Maar ja, je moet dan wel on tour.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Ja precies, komt wel goed. Ik wil nu eerst even sparen zodat ik zoveel mogelijk alles in 1 keer kan doen. Heb nu eerst even aandacht voor een andere liefde. Hihihi
Nou Michael, als je je prive berichten even leest, ben ik wellicht wat leuks voor je tegengekomen. En voor niet al te veel…
Komt ie dan, met dank aan Robin
Ik kreeg dit vandaag van een Marokkaanse jongen met een TNT jasje aan:
Toen ik in de stalling kwam, bleek dat de 365 van de buurman plaats had gemaakt voor wat anders:
Maar goed, hier is 25% van wat er in het pakje zat:
Heel mooi spul. Vier hele en rechte deurpanelen die nog in de goede kleur zijn ook. Mooi! Binnen 3 werkdagen uit Zuid-Frankrijk!
Ik ben vandaag maar eens begonnen aan een klusje waar ik best zenuwachtig om was: De rvs kappen van de dorpels - heb alleen nog maar rechts gedaan) en de rvs lijsten om het achterraam demonteren. Natuurlijk verwachtte ik roest te vinden. Dit is wat ik vond:
Niet iets om me zorgen om te maken denk ik toch?
En deze bestaat niet meer:

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Niets om je zorgen over te maken, nee.
Nu schoonmaken tot je op het metaal zit, behandelen en klaar.
Lol Den Ouden Rotterdam. Als je daar aankwam als zelfsleutelaar met een eend dan zagen ze je niet staan. kwam je voor een nieuwe ds dan was je heertje. gho gho. Mijn Pa kocht daar in 1955 de tweede DS van rotjeknor. Hij was met een spinksplinter nieuwe ford naar Parijs geweest en daar de ds gezien en op slag smoorverliefd. Terug heeft ie die ford schijnbaar nog gunstig bij den ouden kunnen ruilen… Wat een tijd, geweldig
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
Potverdorie, kijk toch eens wat ik afgelopen weekend bij Hydraulique op de kop heb getikt:
Voor de goede orde, dit zijn een tussendemper, achterdemper, carterpanpakking, oliefilter, bovenste motorsteun, baksteun, fuseekogelhoes, stuurhuishoes en twee handremkabels. Jawel. Nu binnenkort maar eens een weekje vrij proberen te krijgen.

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gelukkig zag mijn dorpel er beter uit dan dit…
Zo te zien zijn een aantal plekken wel gaatjes, daar zal je even plaatjes in moeten (laten) lassen.
Succes ermee!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Leuk altijd hè, shoppen in Raamsdonksveer…
Zo te zien, is het denk ik een kwestie van stralen en de lak weer opbouwen.