91 van de 91
« Eerste  < Vorige 89 90 91
   
Jim’s GTi T2 -  dash lampje vd olie blijft branden
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3906
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 12 augustus 2024 02:11 PM
  [ # 1351 ]
cx25gtit2 schreef:

Nu is de beveiliging/limiet op max 1 bar gezet, en daar komt ie met de huidige instellingen niet boven.
dus is het haperen weer voorbij.

van het een komt het ander….  Moeizaam starten, en dan enorm onregelmatig !!
Dus maar gaan zoeken, zwarte bougies was niet gek, met onverbrande benzine die ik achter de auto rook.

Met nu wel turbo druk opbouwen, zag ik dat met de overdruk de leiding van de MAP sensor (zit op de inlaatbrug) er af geschoten. Dan doet de auto gelijk niks meer zonder die input en klinkt ie afschuwelijk !

Dat bleek een makkelijke fix - leiding er weer op, en die aansluiting stevig vast gezet.
Nu weer starten en lopen, als een zonnetje cool smile


En nu het glas van de andere koplamp weer vast gezet met nieuwe kit. Die droogt toch uit. Huij zat los aan de onderkant. De andere had ik al een paar jaar geleden gedaan.
Voorzichtig het glas los snijden, oude kit zo veel mogelijk weg snijden, en dan met een laag nieuwe kit er tussen en samen klemmen met een spanband er om heen. Zit weer vast als een huis.


Het leer wat verzorgen, dat in de speciale olie gezet. Dat gaat goed met dit warme weer, trekt er dan mooi in.
Dan reinigen, en weer inkleuren waar nodig met leerverf.

klusjes….

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
 
91 van de 91
« Eerste  < Vorige 89 90 91
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook