Totaal aantal Berichten: 2474
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
het is dus een laten we zeggen een duurzame oplossing.
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
o jawel hoor de sm van wbogaerts heeft een rvs uitlaat sinds 1982 en deze zit er nog altijd onder….
Staan ze later toch gek te kijken als ze bij opgravingen alleen maar uitlaten vinden

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
en bumpers…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De CX club kon toch weer Turbo uitlaten leveren trouwens?
Het staat nu alleen niet meer op de website..
V.w.b de uitlatenschaarste op de site van Winparts.nl wordt de complete uitlaat van de CX GTI TURBO aangeboden voor Eur 345,18 en ze hebben meer onderdelen zie de site.
Groet Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
harry45 schreef:
V.w.b de uitlatenschaarste op de site van Winparts.nl wordt de complete uitlaat van de CX GTI TURBO aangeboden voor Eur 345,18 en ze hebben meer onderdelen zie de site.
Groet Harry
[OT]bij de serie 2 rubriek van winparts staat een foto voorbeeld van de serie 2 CX - dat is de gepantserde serie 2 prestige die een tijdje op de site van aagarage.com stond. grappig![/OT}
ben dan wel benieuwd of winparts die uitlaat dan ook echt kan leveren. staat op: niet op voorraad.
de CX garages melden nu steevast: is er niet meer !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
cx25gtit2 schreef:harry45 schreef:
Groet Harry[OT]bij de serie 2 rubriek van winparts staat een foto voorbeeld van de serie 2 CX - dat is de gepantserde serie 2 prestige die een tijdje op de site van aagarage.com stond. grappig

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
Arjan Verkade schreef:De CX club kon toch weer Turbo uitlaten leveren trouwens?
ja was via mij maar er was geen animo voor rvs uitlaten 3 of 4 reacties…
Arjan Verkade schreef:De CX club kon toch weer Turbo uitlaten leveren trouwens?
Ik denk, dat ze nog niet ‘op’ zijn. Ze komen trouwens van dezelfde partij af als die van Beau.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
tja ooit zullen ze wel eens moeten veranderen…
Ik vindt persoonlijk ook dat de cx club meer zou moeten investeren in zeldzame delen in het magazijn
Ik weet uit betrouwbare bron dat hierover wordt nagedacht en onderwerp van gesprek zal zijn tussen de betrokkenen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
Robin Visser schreef:Ik weet uit betrouwbare bron dat hierover wordt nagedacht en onderwerp van gesprek zal zijn tussen de betrokkenen.
ik hoop het want dit is voor mij een van de voornaamste reden dat ik nog geen lid ben van de cx club…. als ik meer tijd had zou ik me er graag mee bezighouden maar de profesionele theatercarriere gaat nu voor….
de prijs van cx stukken vindt ik nog meevallen zeker als je kijkt naar de sm stukken die je betaalt bij blondeau of andere handerelaren…

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
bij een gezellige frans citroen forum (wat ik niet kende) hier een leuk topic met veel foto’s van een RVS uitlaat op maat. 1000 euro.
alleen even uitstapje naar de Auvergne plannen. Hier laten doen.
hiermee ruimere diameter pijp, met wat betere acceleratie en koppel.
er zullen ook NL mogelijkheden zijn. maar dit ruime verhaal + foto’s van deze GTI Turbo liefhebber wilde ik toch hier even noemen. als mijne er de volgende keer onder uit valt, ga ik een INOX oplossing zoeken. ook de verbeterde acceleratie/koppel is een leuke bijkomstigheid
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
mooi maar bij de officiële bosal fabriek in belgie kan je ze ook origineel zo laten maken en dan komt het op een 800 euro in INOX. En het is wat dichter bij…
en ik neem aan dat de eindpijpjes dan ook netter zijn
CX GTi Turbo 2 - All Black