Thnx lucas,
het komt niet vaak voor dat je zo snel zo een directe oplossing krijgt. Super!
Dat zal geen erg langdurig ingewikkeld klusje zijn lijkt me.
grt Bas
du pain… du vin… du Citroën
flipje van thiel schreef:mijn gevoel zegt ook dat de meter wel vrij goed klopt, maar het zou toch zonde zijn als dat gevoel me een koppakking kost.
2 koppakkingen om precies te zijn
Hoe is het met deze dame? Heeft ze de rit overleefd?
Ik heb ander wel zin in een koppakkinkje, in 2009 geen enkele koppakking gedaan
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Dan mag je de mijne wel doen.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
en nu ? ik was vanmiddag bij mijn schoonouders in diemen en daar zag ik de lv-lv-98 staan
met de citroen forum kentekenplaathouder dus was mijn intresse gewekt (zowiezo) bij een citroen maar goed zo mooi stond ze er niet bij en bij na vraag aan mn schoonouders al minstens 3 maanden ZONDE.
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
Zeker zonde, na alles wat er aan deze auto is gebeurd!
Flipje, hoe staat het met de auto?
We moeten haar redden uit de klauwen van deze barbaar!
XM TCT Ambiance`94
- Xsara diffrence 2
flipje zelf is ook al even niet meer op het forum geweest ?
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
- Xsara diffrence 2
zo weer ff update je van mijn schoonouders
de lv-lv-98
staat inmiddels (al) of nog steeds ongeveer 1jaar stil op de zelfde plek weg te rotten .
en nu hebben de dienders er een etiket op geplakt dat hij eerdaags weg word gesleept
tog zonde dat er nix mee gebeurt
Volgens de RDW loopt de APK nog tot 13 mei en is ie ook verzekerd. Wat is dan het probleem van de politie?
Natuurlijk wel zonde dat ie niet gebruikt wordt.
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
- Xsara diffrence 2
klopt zij ik ook al tegen ze maar het is er echt opgeplakt
mischien klachten vanuit de buurt ?
en zeker zonde ja
Zonde! Een ex van mij die altijd erg goed verzorgd is door de diverse eigenaren..
Ik heb Flipje een pb en een mail gestuurd.. Ben wel erg benieuwd hoe of wat.. Dit verdient deze xm niet.
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Ik vraag me wel af op basis waarvan de politie hem weg denkt te mogen slepen. Hij is immers verzekerd en er zit nog een geldige APK op.
Dat schreef ik ook al.
Maar nu ik er over nadenk: de politie kan ook rechtstreeks de eigenaar benaderen. Ik kreeg een keer een brief over een auto die ik in Hengelo had gekocht dat ie al een paar maanden op prive terrein stond. Dat klopte bij de vorige eigenaar, maar ze hadden niet gezien dat ie recent was overgeschreven en inmiddels in Leeuwarden woonde. Zo doet de politie dat dus als er over een auto wordt geklaagd.
Hier is dus schijnbaar wat anders aan de hand.
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’