Jep, klagers mogen naar mij mailen nu…
BX19trs schreef:Jep, klagers mogen naar mij mailen nu…
Bij deze: onder je avatar staat dat je een Xm tct hebt…..Ik meende een BX 19TZI
Maar euh, Peter vooralsnog: gefeliciteerd met je Xm
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
citroen23 schreef:Bij deze: onder je avatar staat dat je een Xm tct hebt…..Ik meende een BX 19TZI
Maar euh, Peter vooralsnog: gefeliciteerd met je Xm
Ziet er als een nette wagen uit inderdaad, gefeliciteerd man!
De lijst met citroens die in het bezit zijn geweest wordt zo wel snel langer.
Misschien moet je onder je berichten ook zetten: “hard op weg om zoveel mogelijk citroens in een paar jaar te bezitten/ door verkopen” hhaha
Ik zie hem hopelijk snel eens voorrijden, dan kan ik hem een goed bewonderen!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Gefeliciteerd met de aankoop van de XM, rijdt erg lekker! Zo wordt de lijst met citroens aardig lang.
Groeten Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
- C5 Break 2.0-16V
Vanmorgen de XM opgehaald bij Emiel. Hij heeft nu mijn BX en ik zijn XM. Wat een ongelovelijke auto zeg. Ik heb een 2.0-16v gehad van het nieuwe type, dat is geen vergelijk met deze. Deze rijdt veel soepeler en alles laat zich veel lichter bedienen. Ik ben helemaal happy met me XM.
Ben wel weer wat minder op het forum deze week. UPC heeft een dikke week nodig om een monteur te sturen. Heb nu dus geen internet thuis.
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Peteryed, leuk dat je weer een XM hebt . Volgens mij heb je er goed aan gedaan om die van Emiel te kopen, er zijn maar weinig Citroënrijders die hun auto in een behoorlijke verkopen.
Succes, ook met het internet thuis.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
- C5 Break 2.0-16V
Ben nog steeds erg blij met de XM. Wat rijd deze auto goed zeg.
Moeten nog wel wat dingen aan gebeuren. Om te beginnen een rammel bij het rechter voorwiel. Ik denk reactiestangen of zo iets. Moet T.Z.T. even naar kijken. Volgende week even naar GAOS voor een nieuw deurslot en misschien andere leuke dingen. Zoek ook nog een armsteunverhoger. Dus als iemand die nog over heeft laat het me even weten.
- C5 Break 2.0-16V
- C5 Break 2.0-16V
De batterijen van de afstandsbediening zijn op de een of andere wonderbaarlijke reden al weer leeg. Nou ja maar eens kijken naar een after market setje.
Afgelopen zaterdag zijn we naar de sloperij in Joure geweest. Op het eerste oog leek er voor de Xm niet veel te zijn. Het handeltje voor het openen van het dashboardkastje kregen we niet los omdat ik een te lange schroevendraaier bij me had. Dus zijn we maar weer weggegaan. We zouden toch ook nog even naar GAOS in Emmeloord. Tot we aan de overkant nog een XM break zagen staan, met daarin, jawel, een armsteunverhoger. Ik overleggen met de man van de sloperij, mocht ik hem voor 20 euro meenemen.
Gister deze er ingezet en het zitcomfort gaat een stuk omhoog. Wat een mazzel dat ik zo’n ding nog heb gevonden. Verder bij GAOS was alles helemaal kaal.
Peter,
Ik zit net pas je draadje te lezen. P’soonlijk adviseer ik je om een nieuw slot bij de dealer te bestellen. Kost ruim €60,- en dan heb je een goed (want nieuw) slot dat ook nog ‘ns bij je sleutel past.
Wim,
Disciplus Simplex
- C5 Break 2.0-16V
Ok toegegeven het is nog niet echt schuifdak weer, maar ik wil toch wel eens weten wat ik kan doen aan mijn Schuifdak. Als ik op de open knop druk dan hoor ik alleen maar wat geratel en verder gebeurt er heel weinig. Ja het dak komt een beetje in beweging maar dat mag geen naam hebben.
Nu wil ik wel eens kijken of ik er een nieuw motortje in kan zetten, maar hier op dit forum lees ik ook wel eens dat kabels verroest kunnen zijn.
Herkent iemand de dingen die ik zo op heb genoemd en wat heb je toen aan gedaan? Ik zou van de zomer het dak wel weer open willen hebben.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Bij mij was er hetzelfde euvel. Alle kabels en wat er om heen zit is enorm ingesmeerd en dat hielp al wel wat. Na het vervangen van het tandwiel op de motor was er pas echt resultaat. Helaas is bij mij toen een kabeltje doorgesneden waardoor de motor alsnog vervangen moet worden, maar ik zou dus maar eerst een de motor vervangen. Is ook een stuk minder arbeidsintenstief!
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zelf heb ik een vervanger uit een Peugeot 405 geplukt, meen dat dat ding exact hetzelfde is.