Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Dat zal lekker fris ruiken daar in Hedel.
woutersmits schreef:Niet voor niets dit weekeind uitgekozen!
Zijn jullie morgen wel in de stad?
Voor morgen hebben wij geloof ik nog geen plannen, maar ik kan het nu niet met Suus checken want die is nog bij haar ouders.
Maar ga je nu plannen maken om morgenvroeg weer naar huis te gaan, nog voordat wij ontwaken? Of vind je het misschien leuk om even iets af te spreken?
woutersmits schreef:Dat zal lekker fris ruiken daar in Hedel.
Hopelijk staat er een beetje wind en binnen zal de lucht van de frituur hopelijk het nodige goedmaken.
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ik bedoel wel gedouched niet gegeten, zat met de woordvolgorde ff in de war.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
- CX 2200
- CX 2200
jaco schreef:woutersmits schreef:Niet voor niets dit weekeind uitgekozen!
Zijn jullie morgen wel in de stad?
Voor morgen hebben wij geloof ik nog geen plannen, maar ik kan het nu niet met Suus checken want die is nog bij haar ouders.Maar ga je nu plannen maken om morgenvroeg weer naar huis te gaan, nog voordat wij ontwaken? Of vind je het misschien leuk om even iets af te spreken?
ik weet nog niet wat we gaan doen maar misschien bel ik wel ff voor een bak thee ofzo.
- CX 2200
- CX 2200
en nu weer op onderwerp.
Dat mag altijd Wouter. Bel gerust, jullie zijn van harte welkom.
Maar nu eerst een dagje Hedel. Zo even wat boeken verzamelen voor dien en gene en de kalenders meenemen. Nog even tanken en we kunnen.
Nog even mijn kids bij hun mammie brengen en dan kom ik ook die richting op.
DJ Mo, dan kunnen we elkaar weer eens de hand schudden, je velgen nog steeds in gebruik!
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
- CX 2200
- CX 2200
jaco schreef:Dat mag altijd Wouter. Bel gerust, jullie zijn van harte welkom.
Maar nu eerst een dagje Hedel. Zo even wat boeken verzamelen voor dien en gene en de kalenders meenemen. Nog even tanken en we kunnen.
Kalenders??
Zie het kofferbakverkoop-topic Wouter.
Moet ik er één apart houden voor je?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Veel plezier allemaal vandaag, maak lekker veel foto’s en filmpjes voor de thuisblijverts.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
IK ben net weer terug van een zeer geslaagde meeting. Grote opkomst, lekkere snacks (vooral de loempia’s waren erg lekker) en ik had de enige slagerskroket die vandaag in het frituur is gegaan maar mooi te pakken. Op de terugweg bedacht ik dat ik na de lange barre winter hard toe was geweest aan het weerzien met al die medeforummers!
Ook weer thuis. Heerlijk tussendoor geprutteld (in tegenstelling tot de heenweg, toen hing ik met 140 tussen een ster en een beamer in).
Laat de foto’s maar komen!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ik ben maar kort geweest, hier dus mijn weinige foto’s:
Ik ben net terug van 2,5 uur toeren in de ZX.
De meeting was erg geslaagd, heerlijke snacks en weer leuke mede forum-lotgenoten ontmoet!
Iedereen van de catering en organisatie verdienen een dikke pluim!
Emiel