Hier al meer gelezen over een deur die niet meer dicht wil ivm vorst. Vorig jaar 1 keer gehad, alles schoongemaakt, in het vet gezet, maar helaas, nu weer. Natuurlijk in de vroege ochtend dienst van mijn dame, en deur echt niet dicht te krijgen, dus, zij in de eend naar het werk.
Sta ik daar in mijn ondergoed (nou ja, bijna) te vloeken en te schelden, sla de deur dicht, lazerd het raam naar beneden, en natuurlijk zit de deur wel dicht nu.
Binnenwerk eens bekeken, maar behalve een berg met kleine plastic stukjes, geen idee waar al die kabels van het electric raam horen te lopen. Welke cit of peug heeft een vergelijkbaar of uitwisselbaar systeem?
Ow ja, ook de bestuurders spiegel aan bonken gevroren, mooi stuk uit.
We zitten enorm te dubben om de ZX eruit te doen, maar ja, verder is ie op wat koeling gedoe na goed…..
En ff een paar ruggen voor een opvolger heb ik ook niet liggen en om dan maar weer een oudere wagen te kopen, mijn dame is er wel een beetje klaar mee, begrijpelijk (onregelmatige diensten enz)
Maar het raam zit nu met een stuk hout op de plaats, het mechaniek werkt nog wel, maar het raam zit er niet meer aan vast, iemand een idee hoe het ongeveer hoort te zitten? Het gaat om een 5 deurs zx uit 1997…..