Het is zover, na jaren lang Citroen gereden te hebben stap ik toch met wat pijn in het hart over op een ander merk.
Omdat Citroen toch een apart plekje in mijn hart heeft blijf ik gewoon lid op het forum en sluit ik ook niet uit dat ik in de toekomst opnieuw weer is in een Citroen zal rijden.
Mijn C4 gaat uit de lease en ik wilde heel erg graag overstappen naar de C5, maar die was helaas gezien de crisis het afgelopen jaar teveel gestegen in de leaseprijs (dalende restwaarde?) dat dat er helaas niet meer inzat. Ik baalde er erg van, mede omdat begin 2009 die binnen het leasetarief wel tot de mogelijkheden behoorde.
Het wordt nu een fiscaal aantrekkelijke 20% bijtellings auto en wel te weten een Volvo V50.
Op het Volvo forum ben ik daarom ook lid geworden en ik kon het dan ook niet laten me daar te registreren onder de naam “Citrofieltje”.
Vandaag wel goed nieuws ontvangen dat ik mijn huidige C4 die eigenlijk 20-1 weg moet langer mag houden totdat de niewe auto geleverd wordt. Dus nog even genieten en kan ik het afscheid nog eventjes een maand uitstellen.
Wellicht na deze tijdelijke overstap toch over een paar jaar weer een Citroen als dat dan mogelijk is.
C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Jammer…toch veel plezier met je Focus….ehhhh…V50.
Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Economie trekt vanaf juni weer aan, dus volgend jaar deze tijd veer een C5! Of misschien wel een C6…..
Way out in the water, see it swimming.
wel grappig, ik kom van een volvo 460 naar een c2, doe ze de groeten maar op het volvo forum
créative technologie
Een C1 was geen optie?
Superzuinig, weinig bijtelling en toch een nieuwe citroen!
Emiel