Hallo, ik las hier ergens op het forum dat iemand problemen had met zijn pompen van de achterste venster die loskwamen.
Vandaag de brief van de terugroepactie in de brievenbus. “VERVANGEN VAN DE KOGELS VAN DE DEMPERS VAN DE ACHTERRUIT”
dus citroën is ermee bezig…
Ik heb alvast een afspraak gemaakt.
Citroën Berlingo XTR Citroën C3 Exclusive
-wit -bordeaux
-modulariteitspack -panoramisch schuifdak
-zichtbaarheidspack -parkeersensoren
-detectiepack
-afneembare trekhaak
Totaal aantal Berichten: 944
Die kogels moeten vervangen worden om dat ze in de fabriek zijn VERGETEN loctite aan de schroefdraad te smeren….
De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl
de mijn zijn al vervangen een goeie 2 maand terug.
die van mij zijn vorige week maandag vervangen.
die warenook scheef gemonteerd. Dat zou volgens mijn dealer de reden zijn.
Hoi allemaal,
Morgen moet mijne XTR ook binnen in verband met de pomjes van de achterruit.Ik rij ondertussen al een half jaar met die auto rond en vorige week pas de brief gehad van citroen.Er zou een 2u werk voor uitgetrokken zijn staat in de brief. Voor de rest een heel fijne wagen om in rond te rijden.
Groetjes
@bandit600gsfs:
er staat mss wel 2u voor maar op een klein half uur is het vervangen.
bevestigingen eruit, en de nieuwe erin en aan de andere kant net t zelfde
SaXoKe schreef:@bandit600gsfs:
er staat mss wel 2u voor maar op een klein half uur is het vervangen.
bevestigingen eruit, en de nieuwe erin en aan de andere kant net t zelfde
Dat klopt inderdaad.Het is ondertussen vervangen en tot nu toe blijft het goed gaan.
Grts,
Guy
Mijn XTR is deze maand èèn jaar oud en vandaag had ik ook prijs.
Bij het openen van de koffer (!!) sprong de linkse bevestiging van de pomp van de raam los.
Het openen van dat raam deden wij in een vol jaar slechts een vijftien-twintigtal keer.
Toevallig kwam ik daarna een mecanicien van m’n garage tegen (woont achter mijn hoek) en die vertelde dat er inderdaad wel meer met dat probleem zijn.
Na de schokdempers nu weer dit ...
Bij Toyota roepen ze tenminste de wagens met een mankement terug ! StrontCitroën !
eerste Citroën : Berlingo XTR - 90 pk mazoutstoof - mei 2009
Sanmiguel schreef:Mijn XTR is deze maand èèn jaar oud en vandaag had ik ook prijs.
Bij het openen van de koffer (!!) sprong de linkse bevestiging van de pomp van de raam los.
Het openen van dat raam deden wij in een vol jaar slechts een vijftien-twintigtal keer.
Toevallig kwam ik daarna een mecanicien van m’n garage tegen (woont achter mijn hoek) en die vertelde dat er inderdaad wel meer met dat probleem zijn.Na de schokdempers nu weer dit ...
Bij Toyota roepen ze tenminste de wagens met een mankement terug ! StrontCitroën !
de mijne is hiervoor teruggeroepen, zal dan wel eerder aan je dealer liggen dan aan Citroen…
SaXoKe schreef:Sanmiguel schreef:Mijn XTR is deze maand èèn jaar oud en vandaag had ik ook prijs.
Toevallig kwam ik daarna een mecanicien van m’n garage tegen (woont achter mijn hoek) en die vertelde dat er inderdaad wel meer met dat probleem zijn.Na de schokdempers nu weer dit ...
de mijne is hiervoor teruggeroepen, zal dan wel eerder aan je dealer liggen dan aan Citroen…
en de topic starter had er ook een brief over ontvangen…
Helaas geen brief gekregen.
Dealer is nochtans niet de minste : Boomsesteenweg / Antwerpen.
eerste Citroën : Berlingo XTR - 90 pk mazoutstoof - mei 2009
Daar verwacht ik sowieso al niks meer van… net als van het Ijzerplein . Kan met beide garages hun mentaliteit hélemaal niet om !!