Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Heren, voor we allemaal virtueel met elkaar op de vuist gaan, zullen we eerst eens even afwachten tot zaterdag 17:00 wanneer bekend is over welke locatie we het hebben?
Klinkt wel grappig, maar eens zien of het haalbaar is. Laat het ff afhangen van het weerbericht en de locatie of er een LNA door de duisternis komt tuffen.
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ik hoop dat de locatie virtueel is, anders ga ik het met mijn zieke hoofd niet redden…
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Grappig om het deze keer zo te doen. Al denk ik dat het weer nog weleens spelbreker kan zijn. Maar ja, een stoere mannenactie vraagt om stoere mannenweer… Al ben ik blij dat ik al geweest ben, dus niet de kou in hoef en de inschrijving de vorige keer nog gewoon via een topic op dit forum liep (en ik er vroeg bij was). Dat werkte volgens mij ook best aardig.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Je zult toch 200 km. moeten rijden en nummer 26 zijn….
Dit kan niet de bedoeling zijn denk ik, dus ik ben benieuwd naar de nadere details.
Jeroen
Dan ben je wel de bikkel van de ochtend hoor! en heb je wat ons betreft die warme kop snert echt verdiend!
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik vermoed dan ook dat Ree er niet ver naast zit.
De kans om voor niks te komen is niet zo groot hoor. Lees maar ff hie ren daar, dan zul je merken dat er al een aantal niet zo nodig hoeven. De genen die echt graag willen hebben dus juist de kans.
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
OK, klopt. Al vind ik het vreemd dat er geen reservelijst wordt bijgehouden. Sta je daar straks met 15 man in Aulnay…
Ik zou gewoon de nummers 26 en verder op de lijst als reserve beschouwen. Komen die ook niet helemaal voor niks zo vroeg hun nest uit.
ik kan me voorstellen dat dat ook gebeurt. De reservisten zijn dan iig geweest om hun krabbel te zetten.
het gaat trouwens niet echt om het aantal geloof ik, het gaat juist om die mensen die het echt graag willen zien.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Toch behoor ik tot de mensen die het echt graag willen zien. Ik ben benieuwd wat er zaterdag om 1700 te lezen is. Helaas heb ik (avond) werk en een gezin dus ik hoop dat het een ‘Ree’ plek is of iets in de buurt. Anders is op deze korte termijn eea lastig te roggelen.
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Lucas Unger schreef:Heren, voor we allemaal virtueel met elkaar op de vuist gaan, zullen we eerst eens even afwachten tot zaterdag 17:00 wanneer bekend is over welke locatie we het hebben?
hmmm je maakt het wel erg spannend. Ik ben benieuwd.
Helaas kan ik niet mee, de kans is groot dat ik dan net een paar dagen papa ben ...of nog net niet, dus ik blijf thuis!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
Hmmm, dat zou een actie zijn om op een zondag de Walvis op een doordeweekse tijd de weg op te jagen.
Eens voorzichtig in de week leggen hier…
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Lucas Unger schreef:Heren, voor we allemaal virtueel met elkaar op de vuist gaan, zullen we eerst eens even afwachten tot zaterdag 17:00 wanneer bekend is over welke locatie we het hebben?
Is al bekend welke drie ergens in the middle of nowhere om 6 uur smorgens in een sneeuwbui met een ijzige noordoostenwind op andere gelijkgestemde idioten gaan zitten wachten ??
(en toch is het nog geen 1 april….. )