4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

Citroën story Zolder (foto’s vanaf pag. 3)
Gepost: 26 april 2010 02:36 PM
  [ # 46 ]

Hier wat van mijn plaatjes van afgelopen weekend;

http://62.95.94.132/gallery/Citroenstory-Zolder

Profiel  

Chrono84
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 99

- Visa Chrono
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
Gepost: 26 april 2010 09:02 PM
  [ # 47 ]

De zaterdag was inderdaad aan de tamme kant, maar gaf gelijk wel de mogelijkheid om op je gemak alles te bekijken.
Op zondag was het circuitrijden echt wel DE klapper gooi gooi Nog nooit eerder gedaan, wat een KICK. Tof dat we deze ervaring ook konden delen met andere Chrono liefhebbers Wink 

Ik moet het beeldmateriaal allemaal nog verwerken, maar het komt eraan excaim

http://www.mijnalbum.nl/Album-HATT6EVF en http://www.mijnalbum.nl/Album=LPT664RG

Profiel  

cisds
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 106

- ID/DS DS 23 Break
- BX 1400 cc benzine
- Berlingo 16 hdi multispace
Gepost: 26 april 2010 09:28 PM
  [ # 48 ]

het was een uniek moment.
trouwens mooie foto’s, mijn groene braek in de bocht staat er ook op
is het mogelijk om deze foto door te mailen.
Ik heb ook nog wat foto’s maar weet niet hoe je ze op het forum kan zetten

Profiel  

ds21pallas
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158

- ID/DS Dspecial
Gepost: 26 april 2010 09:51 PM
  [ # 49 ]

Mooie dag, leuk wagenpark, aparte modellen zaten er tussen.Persoonlijk had ik nog nooit van een DB (Panhard) gehoord. En dan het circuit op. Weer eens wat anders dan een toertocht, braaf achter elkaar aan rijden. Er kwam een eend voor mij door de bocht, waarvan ik dacht dat hij het plaatwerk aan de grond zou krijgen. Echt een mooie ervaring rijker. Ik heb fotoos toegevoegd aan mijn album.

Eens een DS altijd een DS.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27923

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 april 2010 10:51 PM
  [ # 50 ]

Ik ben er op beide dagen geweest.
Zoals hier al eerder werd gezegd was het zaterdag rustig, en eigenlijk best stil. De onderdelen markt is totaal niet te vergelijken met die van CitroMobile. Zaterdag had je wel rustig de kans op alles op gemakt te bekijken bij een mooi zonnetje.
Eten halen was een drama, na ruim 25 min in de rij maar weg gegaan. De arme man alleen achter de bar had het niet makkelijk…

De zondag was een heel ander verhaal. Toen ik om 10:30 en half uurtje na opening binnen reed was het al drukker dan op zaterdag! Het was ook niet stil meer, overal geluiden van motoren op het circuit.

Helaas net te laat om direct zelf het circuit op te kunnen. Dus eerst maar naar achteren gelopen om met de DS3 tusen paaltje door te rijden, leuk om even actief bezig te zijn. Overigens leuke car Smile

Op zondag was er ook makkelijker aan eten te komen, na de maag gevult te hebben direct het circuit op gegaan. Eerst zat ik tussen de parade, een lekkere gaos Smile
Toen we er weer af moesten direct weer het circuit op gegaan om tempo te rijden achter de volgauto.
Later nogmaals op het circuit gereden.
Erg leuk om een circuit vanuit je eigen auto eens te zien, zo’n kans krijg je niet elke dag.

Sfeer foto van zondag:

Lekker druk op het circuit

We willen allemaal nog een keer

En weer lekker druk

De rest van de ruim 200 foto’s zijn hier te vinden: Album

Voor mij in elk geval een geslaagd evenement, maar ik kan begrijpen dat als je alleen zaterdag ben geweest dat het wat tegenviel.

Profiel  

stefaan5089
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1142

Gepost: 26 april 2010 11:10 PM
  [ # 51 ]
Thorens schreef:

Al dat geklaag over het personeel en het eten, moet ik toch even een weerwoord geven. Ik heb noch van het personeel noch van het eten echt klagen gehad. Toen ik afkwam met mijn vragen was iedereen vriendelijk, en ik zag zelf ook dat ze soms wat moeilijk hadden om te weten wat de organisatie nu net had bedoeld met bepaalde evenementen en locaties en dergelijke, en dat het daarom wat in het honderd liep. Kleine misstapjes die er normaal volgende keer wel uit zouden moeten zijn, denk ik.

En van het eten: ik ging gewoon in de Otobar, die iedereen blijkbaar heeft gemist? Voor democratische prijzen kan je daar alles drinken (van pils tot frisdrank tot warme koffie) en eten (spaghetti, friet, vol-au-vent, broodjes, etc etc). Zaterdag was het daar niet te doen van het volk wegens een gesloten hotdog-kraam en heb ik lang moeten wachten omdat ze maar met 2 personeelsleden waren, zondag had ik op 5 minuten mijn eten. Heb toch 2 keer deftig gegeten en een paar keer meer gaan drinken.

Overigens stonden er ook drankautomaten, waar ik toch tot zondagnamiddag nog terecht kon voor blikjes drank. Toen was hij uitverkocht.
Dus ik heb eigenlijk niet te klagen gehad. Smile

En aanvullend: Wij zijn op zondag gaan eten bij de ‘wheels’ (zaterdag gewoon pick-nicken achter de wagen), achter de kamping, aan het brugje waar je onder moet om in en uit te rijden. Zeer gemoedelijk, de prijzen waren nog democratischer dan bij de otobar, en het was zeer rustig. Ze waren er ook niet te beroerd om de babyvoeding voor onze kleine man op te warmen.

Verder: Zaterdag idd heel kalm geweest. Gaf je wel de mogelijkheid om alles eens goed te bekijken en wat bij te praten met bekende (en soms minder bekende) gezichten.

Op zondag was het een heel stuk drukker. Heel wat meer mooie wagens en meer animo.
Jammer vond ik dat de recentere auto’s zo apart stonden nabij de kamping.
De onderdelen- en miniaturenmarkt vond ik dan wel beter, vergelijkend met de voorgaande jumbles. Veel meer aanbod.

Foto’s volgen nog.

C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
      AX 1.0 Tonic ‘95

Profiel  

Thorens
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126

- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 90
Gepost: 27 april 2010 11:37 AM
  [ # 52 ]
Chrono84 schreef:

Op zondag was het circuitrijden echt wel DE klapper gooi gooi Nog nooit eerder gedaan, wat een KICK. Tof dat we deze ervaring ook konden delen met andere Chrono liefhebbers Wink 

Ik moet het beeldmateriaal allemaal nog verwerken, maar het komt eraan excaim

Was het jouw Chrono waar ik tegen heb “geracet” op het allerlaatste? (Weinig volk op circuit, alleen mensen met helm aan) ?

Of was dat iemand anders?

Profiel  

Chrono84
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 99

- Visa Chrono
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
Gepost: 27 april 2010 12:36 PM
  [ # 53 ]

@ Thorens; Ik denk niet dat ik het was… ik had geen helm op in de auto.
Heb je dit voor je hebben zien rijden Wink

Of zat ik achter je… cry
Ik heb wel rode BX-en gezien. Ik zal de volgende keer proberen te zwaaien Laughing

Maar waarschijnlijk was het de Franse Chrono op Belgisch kenteken…

Voor de andere liefhebbers;

http://www.mijnalbum.nl/Album=DAJYR6H7

Tot zaterdag?

http://www.mijnalbum.nl/Album-HATT6EVF en http://www.mijnalbum.nl/Album=LPT664RG

Profiel  

Thorens
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 27 april 2010 01:07 PM
  [ # 54 ]

Ik heb niet gelet op het kenteken, ik weet alleen dat ik echt een hele tijd een touwtjegetrek heb gehad met een Chrono, die ik uiteindelijk heb moeten laten voorbijgaan, want hij was sneller dan me in de bochten. ‘t Was toen wel alleen met helm, dus het zal jij wel niet geweest zijn Smile

Profiel  

Bart CSD
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 124

- BX 16 TRS
- C5 Exclusive plus 2.0 HDI 160
- BX SPORT
- Visa GT TONIC
Gepost: 27 april 2010 03:42 PM
  [ # 55 ]

Hallo, ik heb me ook maar ingelogd want op de meeste fora is niets te beleven.
@Thorens ik ben diegene met de blauw groene Bx die langs je stond. Is het uiteindelijk dan toch gelukt om je helm nog eens te gebruiken, laat je jezelf toch niet verslaan door een Visa ! Daarom dat ik indertijd niet te spreken was over de Bx, ik kwam toen van een Visa en het gevoel met de BX was compleet anders. Ik ga nu verder werken want ik ben aan het proberen de carbonnen onderdelen klaar te krijgen voor citromobile zaterdag.  Mooie foto’s trouwens die er gemaakt werden.

BX? Omdat ie lekker fout is….

Profiel  

Thorens
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 27 april 2010 04:02 PM
  [ # 56 ]

Hoi Bart, fijn dat je je weg hebt gevonden naar dit forum!
Ik heb op een gegeven moment de Visa gewoon doorgelaten, want ik wou ook niet tot het aller uiterste gaan, ik moest ook nog thuisgeraken met de BX, en wou hem zeker niet kapot rijden ofzo.

Weet je trouwens nog dat ik zei dat ik je eens had zien rijden met je BX?
Nu ben ik er vrij tot zeer zeker van, want waar ik je had gezien was in Halen, aan de Citroën garage… Dus, dat lijkt me wel eens een mogelijkheid te zijn, niet Wink

Ik was toen gaan zien voor iemand in de buurt die een Opel te koop had staan, die ik eventueel wou kopen voor mijn vriendin.

Profiel  

Bart CSD
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 124

- BX 16 TRS
- C5 Exclusive plus 2.0 HDI 160
- BX SPORT
- Visa GT TONIC
Gepost: 27 april 2010 05:24 PM
  [ # 57 ]

Kan zijn dat je me daar gezien hebt, ik woon daar namelijk tegenover. Ik heb die Peugeot mannen gevraagd om te verhuizen en Citroen daar te laten komen.  Ik kijk dus vanuit m’n living uit op alleen maar Citroens. Veel beter dan dat fletse blauw van Peugeot.  Spring maar eens binnen als je doorkomt.

BX? Omdat ie lekker fout is….

Profiel  

thomasc3vtr
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- C25 2.5 Diesel Mobilehome
- CX Laagdaks prestige
Gepost: 27 april 2010 10:19 PM
  [ # 58 ]

Ik ben ook geweest met de C3 vtr
Er waren ook mensen die de auto zaten te fotograferen zouden ze eventueel de foto’s een kunnen doorsturen.
Op het circuit reed er een heel eind een ds met een camera op zijn dak.
Ik reed er een heel eind voor en misschien ben ik ook gefilmd.
Zouden ze eventueel de film eens kunnen doorsturen.
Ik rij met een grijze C3 vtr.
Ik ben alleen de zondag geweest en vond het chic om op het circuit te rijden.
Ook alle andere activiteiten waren heel tof.
Het is zeker voor herhaling vatbaar

BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27923

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Profiel  

Gepost: 28 april 2010 11:31 PM
  [ # 60 ]

Leuk, vooral die laatste driftscene. Jammer dat ik daar geen foto’s van heb Sad

Profiel  

4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren