Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik ben op zoek naar meetwaarden voor de diverse sensoren die de injectie van een Xantia 1.8i uit ‘97 regelen, zoals de koelvloeistfotemperatuursensor de inlaatluchttemperatuursensor en alles wat nog meer invloed kan hebben op de stationairloop en warm starten.
Iemand die me daaraan kan helpen?
Eveneens ben ik tevens ook.
KVS sensor:
Specificaties
voedingsspanning: 5 V (aansluiting losgekoppeld)
weerstand: 2.000 - 3.000 ohm / 20 °C
weerstand: 200 - 300 ohm / 90°C
Luchttemp sensor:
Specificaties
voedingsspanning: 5 V
weerstand: 3.000 - 4.000 ohm / 20 °C
weerstand: 1.000 - 1.700 ohm / 40 °C
Inlaatspruitstuk verwarming:
Specificaties
voedingsspanning: 12 V
weerstand: 4- 8 ohm
Gaskleppositiesensor:
Specificaties
voedingsspanning: 5 V
uitgangsspanning: 0,6 - 4,5 V
weerstand: 1.130 ohm (tussen + en -)
golfvorm (scopebeeld) informatie: uitgangssignaal tijdens het openen van de gasklep.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Top, dankjewel!
Het is nu iets te koud om te gaan meten, maar in ieder geval kan ik weer verder!
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Nou, het probleem is gevonden.
Ik wilde laatst de temperatuursensor doormeten, die zit op de achterkant van het thermostaathuis. Ik dus één en ander losgeschroefd en wil de stekker er vanaf trekken, valt die stekker zo van de sensor af, die heeft dus niet goed vastgezeten. Stekker vastgedrukt en nu rijdt de auto weer zoals hij zou moeten!
Eveneens ben ik tevens ook.