2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
onderscheid veerbollen S1 v6 24v hydroactive
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 15 januari 2010 12:06 AM
  [ # 16 ]

Nog even voor de duidelijkheid, een XM PRV 24v met de ZPJ4 motor heeft een specifieke plek voor de hydractivebol (500cc 70bar HA1)vóór bij de radiateur.
De gebruikelijke plek bij het subframe voor de hydractiveregelaar+bol bij andere XM`s wordt gebruikt om de mooie ZPJ4 dubbelloops uitlaat halelujah een plek te geven.

De voorraadbol en de diravibol(beide 400cc 62bar), veerbollen vóór (400cc 50bar HA1).

De diravibol zit wat verstopt naast de radiateur helemaal onderin recht onder koplamp aan bestuurderszijde.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
bonang
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 14-05-2008

- XM v6 12v automaat
- XM V6 24V Exclusive 5spd.
Gepost: 15 januari 2010 12:12 AM
  [ # 17 ]

Citrophile,

Erg bedankt voor je duidelijke uitleg. Geef ik ook gelijk door aan de monteur…en volgende keer gebruik ik Mobil 1 0W40 bij oliewissel! Trouwens ik heb genoten van je XM24 review, en ook wat geleerd.

- Keith

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 15 januari 2010 12:34 AM
  [ # 18 ]

Graag gedaan!

Mochten er nog vragen zijn, gewoon vragen Wink.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 15 januari 2010 09:25 AM
  [ # 19 ]
bonang schreef:

Bedankt - groter = beter, maar de url is niet te kopieeren.

Weird. Welke browser en welk OS gebruik je?

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 15 januari 2010 09:31 AM
  [ # 20 ]
Citrophile schreef:

Nog even voor de duidelijkheid, een XM PRV 24v met de ZPJ4 motor heeft een specifieke plek voor de hydractivebol (500cc 70bar HA1)vóór bij de radiateur.
De gebruikelijke plek bij het subframe voor de hydractiveregelaar+bol bij andere XM`s wordt gebruikt om de mooie ZPJ4 dubbelloops uitlaat halelujah een plek te geven.

De voorraadbol en de diravibol(beide 400cc 62bar), veerbollen vóór (400cc 50bar HA1).

De diravibol zit wat verstopt naast de radiateur helemaal onderin recht onder koplamp aan bestuurderszijde.

Dat is duidelijk. En idd heel specifiek voor dit type XM, je moet het maar net weten.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 15 januari 2010 11:10 AM
  [ # 21 ]

Het is dat ik zelf zo`n XM heb en eerder bij een andere 24v mij al was opgevallen onder de motorkap, anders wist ik het ook niet Wink.
Door de uitlaat zijn er nog meer van die specifieke 24v onderdelen en dat maakt het veel duurder dan bij de rest van de XM`s.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook