Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Sja, als je niet mee kan, maar wel een colonne kan ontmoeten dan ben je de eerste die foto’s kan plaatsen. Het was koud vanochtend, maar de groep had er zin in. In ieder geval leuk om te zien dat de colonne uit Noord Holland elk jaar groeit, en dat er weer veel leuk spul meerijdt.
Enkele foto’s: Klikkerdeklik
En een filmpje van het vertrek richting Afsluitdijk: Nog een keer klikkerdeklik
Mijn jaarlijkse frikandel schiet er dus bij in, maar ik wel weer een fles Kosken binnen. Dank DD.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik mis weer wat, zie ik al wel. Gelukkig ga ik een lijstje maken met alle links naar foto’s en film, dus beleef ik het allemaal mee in de warmte van de huiskamer.
Hé Patrick, om je gerust te stellen: ik heb jouw frikandel opgegeten. En nog een paar van andere afzeggers.
Nu even rustig naar de foto’s kijken.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Wel één dramaatje. De versnellingsbak van Rik’s Ami heeft het begeven.
Jeroen
Leuke foto’s Patrick en het filmpje ook natuurlijk.
De colonne was net als andere jaren weer een ervaring om niet te missen. Lekker relaxed dat hele stuk met elkaar opgereden naar Berlikum. En het begint natuurlijk een traditie te worden om bij het monument al het overige verkeer tot ergernis op te houden door beide rijbanen met 80km/u te bezetten.
In Berlikum was het KOUD maar wat een genot om daar weer te zijn. Lekker bijpraten met oude bekenden nieuwe gezichten. En natuurlijk de onovertroffen snert MET speklapjes. Man wat was die lekker, ik kon er geen genoeg van krijgen… maar ja, de frikandellen schreeuwden ook om aandacht.
Ik kon goed merken dat ik bepaald nog niet fit was en ben om half drie weer huiswaarts gekeerd. Via Heerhugowaard natuurlijk om mijn bijrijder/navigator en goede gezelschap Jaap thuis te brengen.
Kortom: ik heb genoten van vandaag en ondanks dat ik nu helemaal gesloopt op de bank hang, ben ik echt blij dat ik toch gegaan ben.
Volgend jaar weer!!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
toniclight schreef:Wel één dramaatje. De versnellingsbak van Rik’s Ami heeft het begeven.
Jeroen
Ojee, lag er niet nog eentje in de loods?
toniclight schreef:Wel één dramaatje. De versnellingsbak van Rik’s Ami heeft het begeven.
Jeroen
Ach, hij heeft Berlikum gehaald. En nog als aanvoerder van de colonne ook.
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Zo ook weer thuis,
Het was weer leut en gezelli samen zijn, wel jammer van Rik zijn versnellingsbak, ik hoop dat dat snel weer goed komt.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Wat een heerlijke sfeerplaatjes Jaap.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Hé Jaap, heerlijke sfeerimpressie.
En ook weer thuis.
Met dank aan Michiel nog steeds niet genezen van het idee dat ik eens een A-type zou willen bezitten…
Het was weer gezellig!
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Ook weer veilig thuis,ondanks een probleempje met het stationaire toerental (afslaan dus).
Bijeenkomst was perfect georganiseerd,aan niets was gebrek!
Wat mij betreft;tot volgend jaar.
Met z’n vieren in je Eendje.
Foto’s zijn aan het laden…
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Leuke serie Jaap, geeft een mooi beeld. Allemaal binnen op een kluitje om maar iets aan warmte te kunnen produceren.
Ik zie verder nog een glimp van Marc. Y. met een peuk… Waren Sjoerd, Marc en Yuri samen gekomen?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!