Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Ik kwam met m’n Aca ook nauwelijks boven de 80 uit op de Afsluitdijk, maar ik heb wel de colonne kunnen volgen…
Ik had later op de A32 bij Heerenveen ook enorm veel last van de tegenwind. Pas bij Zwolle wilde ze weer boven de 100…
Totaal aantal Berichten: 7791
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik neem aan dat jij geen sneeuw hebt gezien Michiel?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
DigiDaan schreef:Ik neem aan dat jij geen sneeuw hebt gezien Michiel?
Nee. het bleef droog tot Utrecht en toen begon het te gieten. Maar dat was prima, want toen kreeg ik eindelijk die witte aanslag van m’n voorruit.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
EW schreef:Wie heb ik zo overduidelijk gemist (omdat zijn/haar biks op het plekje staat waar de Walvis stond?)
Op de foto sta ik op jouw plek. Maar ik was er al wel ff hoor toen ik de bak daar parkeerde.
- CX 2200
- CX 2200
jaco schreef:Tja, en die jongen uit het subtropisch Overslag is al helemaal niet gewend aan de ijzige koude van het hoge noorden.
Ja, die was er ook. Daar had ie helemaal niks van gezegd.
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Sorry jongens dat ik zo laat pas weer terug op het forum ben!
Maar geduld heeft (hopelijk) mogen belonen.
Want ik heb alle foto’s af en ik stuur hierbij mijn sessie.
Het was ontzettend gezellig! Leuk, die eerste foto op pagina 1 waar ik gelijk opsta met mn langharige harses:
En ook leuk is wel die foto dat ik en Tjerk op de brug staan daar… de gevoels tempteratuur was -15 / 20 en de wind voelde als een orkaan. je kon bijna niet blijven staan, daarom zijn mijn foto’s vanaf de brug helaas niet erg mooi geworden.
Maar net zoals tjerk, heb ik ook een mooie collectie aan mogen leggen!
Hopelijk zit er voor alle aanwezige van de afsluitdijk-colonne wat moois bij!
Volgend jaar hopelijk met mijn eigen beunbakkie
Groetjes, Vince
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:EW schreef:Wie heb ik zo overduidelijk gemist (omdat zijn/haar biks op het plekje staat waar de Walvis stond?)
Op de foto sta ik op jouw plek. Maar ik was er al wel ff hoor toen ik de bak daar parkeerde.
Wat was jij snel weer weg zeg! En volgens mij sta ik op de plek van de Walvis. En nou ja, ‘k had ‘m niet gepoetst ofzo, maar vond nou niemand dat babyblauwe apparaat wat fotografisch vernuft waard? En nou heb ik EW dus weer niet in ‘t echt gezien, althans, niet bewust
- CX 2200
- CX 2200
Ha Peter!
Ja, te snel dat wel.
En op de foto ‘uitzicht vanaf de sneeuwhoop’ zie je de wallevis staan tussen de zwarte CX en de Xsaar van gert. Daar waar ik ging staan dus.
En nee, als mijn GT er staat wil natuurlijk iedereen daar een foto van!
Overigens heeft Patje wel foto’s van jouw wonderschone verschijning gemaakt dus die zullen nog wel tevoorschijn komen.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
beerpeet schreef:....maar vond nou niemand dat babyblauwe apparaat wat fotografisch vernuft waard?
Maar ik geloof dat de temperatuur de reden is waarom er niet zoveel buiten-foto’s gemaakt zijn als voorgaande jaren.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Owja, ik heb nauwelijks foto’s omdat ik vergeten was een kaartje in m’n camera te frotten…
- CX 2200
- CX 2200
Zie, en mijn GT staat daar weer niet tussen….
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
woutersmits schreef:Zie, en mijn GT staat daar weer niet tussen….
Maar jij zat niet in de Afsluitdijk colonne… eenmaal op de meeting was het gewoonweg te koud en te winderig buiten om nog mooie plaatjes te gaan maken. vanuit de auto was makkelijker (a)
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
- CX 2200
- CX 2200
Maar… wij kwamen vanuit Nijmegen. En bovendien moesten we eerst naar Drachten ivm jarige familie. Daarom moest ik ook op tijd weer weg want Amke, Juno en Beike zouden rond 4 uur buitengeschopt worden…
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
als ik deze foto zie krijg ik spontaan zin in een hele sterke borrel en veel warmte. De kou spat er vanaf. De dellen leveren nog net dat beetje warmte dat nodig is om je staande te houden.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5476
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
EW schreef:En oja, ik heb nog één foto gemaakt:
Als het goed is zie je hier in de spiegel van de aanvoerder van de colonne Wolvega:
Eén Xsara, één CX, één Dyane en één Berlingo.
Goh, we hadden de zelfde gedachte:
De Cx in de linkerspiegel
... en toen deed de camera het niet meer door de kou…
Het was een erg gezellig dag, en wat zit de stoelen van een Ami6,LNA en een CX toch erg fij
Voor de rest blijven die ouwe Citroëns toch mooie karakterbakken, daar kan de Xsaar niet tegen op.(Het blijft wel een mooie Xsara, maar mist net dat kleine detail, wat het een karakterbak van maakt)
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?