Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
graddus schreef:Wendela, het is toch hoop ik niet verplicht om te carpoolen via dit topic? Als ik nou niet in dat lijstje wil, omdat ik jou verdenk van het implanteren van nanochips, kan ik dan rustig op eigen houtje er voor zorgen dat ik op tijd in AsB ben?
Nee schat, maar als er duidelijk gesteld wordt dat er maar 25 plaatsen zijn en ineens komen er allerlei moddereters om de hoek, dan wordt het wat onduidelijk voor zo’n simpele lijstjesbijhouder als ikzelve ben.
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Don’t underestimate the power of de moddereters.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
In that case…
Moet ik zeggen, dat ik geen lijstje ga bijhouden voor dit onderdeel. De informatie is te wazig en met alleen feiten kan ik iets, niet met mensen die wazig op de achtergrond wel mee gaan, niet met mensen die op die wazige achtergrond zelf willen rijden maar ook wel met iemand anders mee willen rijden. Dat wordt voor mij te ingewikkeld. Sorry.
Iedereen dus op eigen gelegenheid of onderling per pb.
Mijn excuses.
We zijn natuurlijk zo corrupt als de pest
De goeiste plaatse zijn voor ons ijge
Nee hoor, maar de eveco had vooraf wat plaatsjes gereserveerd.
Oh, ik blijf lekker in Ollanda hoor.
</mod modus on> Ik heb dit draadje opgezet om het carpoolen te regelen. Dus het verzoek on topic te blijven en over meerijden te posten. </mod modus off>
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Hoi, Ter informatie; VISA GTI 115 gaat al op Zondag naar Parijs met zijn Jumpy en Dinsdag weer naar huis terug in Drenthe. Het IBIS hotel is daar om de hoek. Kees.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
djmoqua schreef:En dan zou dit wel een mooie verzamelplaats kunnen zijn: Novotel Breda.
De redenen:
- goed bereikbaar vanaf zowel A16/A58 als A27/A58
- grote parkeerplaats
- geen gezeur op een parkeerplaats langs de snelweg als er gecarpoold wordt, omdat het van de snelweg af ligt (en dus niet afhankelijk is van de rijrichting)
- in NederlandVanaf daar is het circa 3,5 uur rijden, dus vertrekken we er 4 uur voor 14:00 dus 10:00. Verzamelen vanaf 9:00, ze zullen daar ongetwijfeld koffie hebben.
Het is 379 km rijden vanaf daar, dus voor mij is een tankstop noodzakelijk. Misschien wel handig om die in België te doen (tips, iemand?), waarmee we dan wel gelijk een deel van de extra tijd verspelen.
Laat maar weten hoe jullie tegenover dit voorstel staan.
Ik ben er bij nader inzien voor om véél vroeger te vertrekken. Liever twee uur te vroeg in Aulnay, dan twee uur te laat. Het is gewoon een doordeweekse dag, dus het zal bij Antwerpen ook wel erg druk zijn, en in de buurt van Lille en CDG kon het ook nog wel eens erg druk zijn. Ik zou dus liever uiterlijk 8.00 uit Breda willen vertrekken, en die bak koffie bij Nazareth ofzo pakken.
Het is natuurlijk ook nog even afwachten wat voor weer het wordt…
Daar heb je wel een punt. Met een beetje mazzel ben je dan voor de spits voorbij Antwerpen. En met diezelfde mazzel zit je dan aan het eind van de spits bij Lille. Ik denk dat dat de grootste knelpunten zijn (afgezien van het knooppunt Nederland ).
Wim,
Disciplus Simplex
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Als je om acht uur in Breda vertrekt rijd je in Antwerpen recht de spits binnen, dat heeft geen enkele zin. Van half acht tot een uur of negen staat alles daar muurvast. Vertrek dan om negen uur, dan ben je tegen half tien in Antwerpen en drie kwartier later in Gent (ook niet uit te vlakken in de spits).
Euhhh, ja.. Ik las ‘2 uur te vroeg in Aulnay’ en dacht: dus 7 uur vertrek uit Breda. Inderdaad, 8 uur vertrekken is te laat.
Wim,
Disciplus Simplex
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Zeven uur ook hoor, dan rijd je bij kleine bareel in de file en mag je blij zijn als je om half negen A’pen gepasseerd bent…
Kleine Bareel is op dit moment 24u/dag file. Feitelijk hetzelfde als de A1 bij Muiden
Mijn vader, die wijze oude man, woont ter hoogte van Arras. Toen hij nog niet geëmigreerd was, zorgde hij er voor vóór 7 uur voorbij Antwerpen te zijn.
Tel uit je winst.
Wim,
Disciplus Simplex
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Juist daarom. Soms ben ik toch blij dat ik aan de andere kant van Antwerpen woon (behalve als ik ergens anders in NL moet zijn natuurlijk).
Antwerpen is idd wel iets waar je ff rekening mee moet houden qua timming.
Vergeet overigens ook de ring van Le Paris niet… Das ook een behoorlijk drukke boel hoor.
Je zou nu niet in de spits moeten komen maar tsja, dat heb je op de A2 hier ook regelmatig en dan sta je toch nog vast.
Ik vertrek zaterdag om een uurtje of 9 richting het zuiden. Dagje shoppen in parijs en een dagje toeristen. maandag conservatoire en dan terug.