Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Hoi, ik ben Kees de WW uit Beilen, die sinds enige tijd in het bezit is van een zwarte 1988 VISA GTI 115. En die is op zoek, of naar een rolkooi of bezitters van een GTI en of Chrono in het noorden van het land om deze rolkooi te bekijken en of dan eventueel na te maken.
En heeft ook de vraag… zijn er nog meer GTI’s ik heb er 14 op foto’s kunnen traceren maar zijn die er allemaal nog..!! De zwarte zal eerdaags worden voorgereden bij de RDW, om dan met zijn 4de kenteken zijn leven op de weg te kunnen vervolgen… Hij is er klaar voor. Ik ook…
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Welkom,
Ik had al wel van je bestaand gehoord (zelfs al foto’s van de gti gezien, via Peter) maar nu dus ook op het forum.
Helaas kan ik je niet helpen aan “kooi” maar ik moest even reageren.
Allez France
Dag Kees,is dit wat?
http://www.gt2i-classic.com/resultats_recherche.php?keywords=arceau
of kijk bij ‘‘arceau’‘
Wel ff naar frankrijk maar dat zal voor jou geen probleem zijn:-)
Gr.
Ollie
Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Hoi Ollie, leuk weer wat te horen, ik heb zelf ook dat GT2I boek en ook die van OMP en Oreca.
En weet dus dat je hem daar zo kan bestellen. Maar…ik ben nogal gez…t of anders gezegd niet mager
en heb om die reden mijn stoel op een slee verder naar achteren gezet. Wat ik wil weten en ook zien of de staander naast de bestuurder, naast of voorbij de stoel staat. Ik ben van de zomer naar Citro Racing geweest en er waren diverse snelle Visa’s maar allemaal met zelf gemaakte kooi.
In Drachten moet een GTI staan met kooi die niet wordt verkocht, maar ik weet ook niet wie het is..
Zodat ik even kan kijken, mogelijk weet een ander het wel..!!
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Hoi Kees, wat leuk om te zien dat het lukt om op het forum te posten!
Groeten,
Joost