ivm een verbouwingsproject ben ik opzoek naar enkele antwoorden op vragen over de 5bak van een C35d.
1; kunnen de primaire en secundaire as ook in tegengestelde draairichting (ten opzichte van de normale draairichting) belast worden zonder dat dit schade of problemen oplevert?
2; wat zijn de verhoudingen van de versnellingen en eindreductie van een diesel 5 bak? in mijn werkplaatshandboek staat alleen de 4 bak uitgesplitst.
CX GTi Turbo 2 - All Black
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Vraag 1: waarom zou je dat doen?
Vraag 2: geen idee - maar als het eigenlijk een DS of CX bak is komt er vast binnenkort een antwoord.
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Het zou handig zijn als je even je auto’s in het register toevoegt. Dan kan ik tenminste zien of wij de juiste boeken hebben voor je auto.
‘t gaat om een vijf-bak van een C35d, die is er maar in 1 variant. In het originele citroen-werkplaatshandboek dat ik heb wordt alleen een 4 bak genoemd.
Misschien zijn er later aanvullingen uitgegeven maar die heb ik niet
tav ad 1: Ik heb met wat “experts” naar de tekeningen van die 4 bak en ook naar die van DS 5 bakken gekeken en zij DENKEN dat het wel zou moeten kunnen, maar ik zou graag van een ervarings-deskundige ofwel iemand die die bakken ook uitelkaar gehad hebben, een mening willen.
@break 23: het waarom is in deze duidelijk ondergeschikt aan het hoe
CX GTi Turbo 2 - All Black
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Heb je H. Martens uit Limmen al gevraagd hoe dit zit? Hij is expert op het gebied van deze bakken.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
heb je wel gedacht aan de reductiebakken aan de zijkant naast de bak?
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist