Bwa, het is geen hydropneumaat… Dat is het enige
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
Tja, en nu heb je in eens 2 ciroens….
Was er eerst de 2.0 Volcane die overcompleet loop je toch weer tegen een leuke auto aan en heb je ineens een xantia
Ok, er moet nog het een en ander aan de xantia gebeuren, maar de hdro-cits blijven me toch trekken
Ik heb dus nu een leuke ZX 1.9 D break in de aanbieding…. al heb ik zeker geen haast met de verkoop en krijgt de auto binnekort nog een nieuwe snaar, beurt en apk….want dat is hij waard!
De ZX 1.9 D break is een oude bekende van het Forum, ik heb hem namelijk overgenomen van een mede forum lid.
De auto heeft nu 290 000 gelopen en er is met 285000 een nieuwe koppeling in gegaan.
Ik heb voor dat ik de koppeling monteerde de auto uitgebreid gecontroleerd, want ik vond 285000 wel een hoog getal aan km’s
Maar de auto is het waard!
- motor gebruikt GEEN olie
- redelijk nieuwe gloei bougies ( +/- 275 000)
- ZX volcane velgen met goede banden
- orginele velgen + doppen
- goede stoelen ( stoelen hebben totaal zo’n 85000 km achter de rug dus zitten perfect!)
- 3e remlicht
- trekhaak
- geheel compleet incl boekjes
- NIEUWE ashoezen ( 285000)
- nieuwe stabilisatior stang
- aangepaste knipperlichten voor ( oranje lampje)
- omgebouwd van H4 naar 2x H1 per koplamp
- mistlampen voor
de auto heeft 1 min puntje en dat is dat er wat krassen op zitten.
wat is een leuke prijs voor deze auro incl nieuwe APK, beurt en snaar?
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
trouwe schreef:Mijn roestvrije blauwe ZX 1.4 (1991) met 215000kms en zonder motorolie, heb ik voor €350 gekocht.
.
gekocht zonder motorolie??
Ik heb onze 97-er 1,4 break vorige week voor 900 euro verkocht. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat er net voor dik 400 euro onderhoud aan was gepleegd. Eigenlijk hebben we dus maar 500 euro gevangen.
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
Mijn ZX 1.9 D break met nieuwe voorruit + koppeling is weg gegaan naar de stichting waar ik voor werk voor een “vriendeprijs"van 700.
Ik wilde er eigenlijk meer voor hebben, maar dat moeten ze maar zien als donatie
Volgende week wordt de auto over gedragen.
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Komt ‘ie toch nog goed terecht en zo heb jij de kans je oude auto nog eens te zien.
Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Pascal schreef:De ZX is onterecht een ondergewaardeerd model, net als de XSara.
Ook in Citroënliefhebberkring wordt er vaak scheef naar deze auto’s gekeken, waarom mag Joost weten….te anoniem??
Dat het auto’s zijn die inderdaad veel plezier voor weinig geld leveren is al tijden bekend, dus ik hoop dat je er nog een redelijke prijs voor vangt.
Serie II ZX-en doen het iets beter dan serie I exemplaren, waarschijnlijk door de iets geliktere verschijning.
Succes met de verkoop!
Zo is het met de visa ook gegaan. Eerst werd ik zelfs op het forum nog half uitgelachen met m’n visa, moet je nu eens kijken. De ZX moet nog een aantal jaren wachten om serieus genomen te worden blijkbaar. Er is maar een beperkte groep liefhebbers voor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eerst ook een netnix noemde, maar nu er een voor de deur staat vind ik ‘m toch erg leuk.
Mijn ZX heb ik onlangs gekocht voor 750 euro 1.8 aura. Ziet eruit als nieuw, rijdt als een trein, alleen de centrale deurvergrendeling hapert. Toen ik het grote verschil in prijzen op marktplaats zag, heb ik besloten net zo lang te zoeken tot ik er eentje gevonden had die ik wilde voor niet al te veel geld. Ik moet zeggen er staat ook nogal wat meuk te koop. Maar na 3 zx-en was het al raak. En tot nog toe heel wat minder onkosten als mijn vorige kneus BX die duurder was. Maar als onderhoud aan de ZX tot nu toe, een grote beurt.