Ik heb nog een gti skirt setje in de schuur liggen…dat zou er wel mooi bij passen….
Allez France
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Was het niet handiger geweest om iets meer geld uit te geven en een gave uit Frankrijk te halen?
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Meer geld uit geven, daar gaat het niet om, vind maar eens een belastingvrije C15d, uit 1984/1985.
Die zijn nagenoeg niet te vinden en vind je hem wel, dan kan je geen nette 25 jaar oude verwachten.
Dat is en blijft deze dus wel, wacht maar af.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Ziet er goed uit Joost!
Gaat er ook om dat er een stukje van jezelf in de auto zit. Dat geeft mij altijd meer voldoening.
Ik kom graag een keer kijken!
OK Joost,lekker bakken en braden,leuk ook al die fotoos…als het allemaal niet teveel werk is (fotoos) zo kom ik ook nog eens iets te weten over het C15 fenomeen!
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Ik gooi vanavond denk ik weer wat foto’s online van gisteravond. We hebben de voorschermen en de deuren gedemonteerd… En nog nooit zulke harde binnenschermen gezien! Alle boutjes en moertjes aan deze wagen gaan ook gewoon makkelijk los, daaraan kun je merken dat het ding nog nooit een korrel zout is tegengekomen. De roest in de rechterdorpel is veroorzaakt door een oude schade. Er zat een gat in het binnenscherm RA, ik heb vijf kilo aan Cevennees grind en zand uit die binnendorpel gehaald
Maar wat Kees schreef is waar, een gaaf exemplaar is ook in Frankrijk niet te vinden. En als ik een kant en klare auto had gewild was ik wel naar de Kloyota-dealert gegaan…
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
C15GrandVolume schreef:
En als ik een kant en klare auto had gewild was ik wel naar de Kloyota-dealert gegaan…
Verkopen die ook C15’s??
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Nee, die brengen ze naar de sloop voor de slooppremieregeling
En nu maar weer ontopic.
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Het werk aan de C15 ligt even stil, maar gisteravond heb ik een setje electrisch verstelbare Recaro stoelen voor het hokje opgehaald
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gritstralen:
Zinkprimer:
Stoel:
Mooie stoel!
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ik kan in ieder geval zien dat er fietsbuitenbanden met reflectietape op de achtergrond staan…
Recaro is echt een kilometervretersstoel, heerlijk, geldt wat mij betreft in mindere mate voor Scheel stoelen.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Tsja, het was een beetje donker, daar kan een telefoon niet veel mee…
Het zijn zulke stoelen, maar dan met grijze wangen en hoofdsteunen:
Ik denk dat ik het interieur maar een keer laat bekleden, dan passen de achterbank en de stoelen mooi bij elkaar.
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
met wat behandel je de met zinkspray behandelde delen?
ik zet ze meestal gewoon in de primer en dan de laklaag.
FIJNE stoeltjes. Ik heb ook nog een setje staan, die in mijn c15 moet komen.
Uit een rover 800
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.