2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Minimum prijs voor een rijdende XM over 10 jaar?
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 28 januari 2010 12:19 PM
  [ # 16 ]

Die CX-en in die schuren staan daar in ieder geval beter dan destijds zijn DS-en. Opgestapeld buiten. Very Happy

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 28 januari 2010 12:28 PM
  [ # 17 ]

Bovendien is de XM zelfs onder Citroen liefhebbers nu eenmaal niet het meest geliefde brok ijzer, ik zie ze over 10 jaar niet opeens over elkaar heen struikelen om er een te bemachtigen….

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3838
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 28 januari 2010 12:58 PM
  [ # 18 ]

Wellicht is bewaren en over 10 jaar een onderdelingleverancierbedrijf beginnen wel een goed idee?

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 28 januari 2010 01:16 PM
  [ # 19 ]
JaapJ schreef:

Bovendien is de XM zelfs onder Citroen liefhebbers nu eenmaal niet het meest geliefde brok ijzer, ik zie ze over 10 jaar niet opeens over elkaar heen struikelen om er een te bemachtigen….

Of met gepaste bescheidenheid een gesprek beginnen omdat wij er wel een hebben. Laughing

Je had beter maandagavond wat Spijker aandelen kunnen kopen om wat geld te verdienen. Wink

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 28 januari 2010 01:18 PM
  [ # 20 ]

Ik heb wel is zitten spelen met het zelfde idee, maar je weet niet wat de toekomst doet. Het is een behoorlijke investering en stel dat het zelfde gebeurt als met de GS/GSA. Met alle respect voor deze prachtige auto`s. Maar veel waard zijn ze nog steeds niet. Evenals een visa bijvoorbeeld.

Kortom, nu 200 euro. 10 jaar stallen totale kosten (200 (pj voor een stalling)*10 jaar) 2200 euro. En dan moet je dat er ook nog weer is voor zien te krijgen.

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3838
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 28 januari 2010 02:45 PM
  [ # 21 ]

Die dingen zijn alleen leuk als je geen 200 per jaar betaald aan een plek. Als je een enorme boerenschuur hebt waar je toch niks mee doet dan kun je eens wat bijzondere modelletjes op de kop tikken.

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 28 januari 2010 03:09 PM
  [ # 22 ]

Volgens mij gaan bijzondere type 1 en 2 bixen t/m ‘87 dan overigens aanzienlijk meer opbrengen dan een doorsnee ouwe XM van 300 euro die nooit meer belastingvrij wordt. En dat soort BX’en is nu ook nog af en toe voor een appel en een ei te vinden. Een niet-doorsnee, bijzondere XM vind je nu al niet voor 300 euro en zal alleen maar minder waard worden als je die 10 jaar laat verstoffen in een schuur.

Profiel  
 
Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2028
Geregistreerd: 26-06-2006

Gepost: 28 januari 2010 03:14 PM
  [ # 23 ]

Ik vraag me af of die XM’s op marktplaats van 8000euro en meer eigenlijk nog verkocht worden?

Ouwe mopperkont

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6502
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 28 januari 2010 03:31 PM
  [ # 24 ]

Dat vraag ik me al af van de XM’s van boven de 5000 euro die ik tegenkom… Echt beweging zit er niet in ieder geval. Uiteindelijk blijven alleen de V6-en over vermoed ik. De rest wordt vanzelf een 300-euro-XM en gewoon afgereden.

Die dingen zijn alleen leuk als je geen 200 per jaar betaald aan een plek. Als je een enorme boerenschuur hebt waar je toch niks mee doet dan kun je eens wat bijzondere modelletjes op de kop tikken.

En voor die schuur betaal je ook gewoon je OZB.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 28 januari 2010 04:53 PM
  [ # 25 ]

Of die belastingvrijheid de doorslag geeft weet ik niet. Wat je echter ook niet weet of er over 10 jaar niet iets is als superbelasting op fosielebrandstofstokers. misschien hebben we dan niet eens meer benzine voor deze motoren oh oh Hoewel dat laatste ws wat te ver gaat.

Enige optie om een verkoop prijs van een Xm echt de hoogte in te jagen is dat je ze allemaal opkoopt, en er 1 in rijdende staat laat. Doe je de rest de schreader in dan heb je een uniek exemplaar Smile

De enige manier om te verdienen aan een Xm is om zo’n ding ergens te vinden bi iemand die het gewoon als A->B voertuig ziet, en um hier in NL voor het dubbel proberen te slijten. Er zijn er genoeg die daar nog een boterham aan verdienen.

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3838
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 28 januari 2010 04:55 PM
  [ # 26 ]
Mulder schreef:

Dat vraag ik me al af van de XM’s van boven de 5000 euro die ik tegenkom… Echt beweging zit er niet in ieder geval. Uiteindelijk blijven alleen de V6-en over vermoed ik. De rest wordt vanzelf een 300-euro-XM en gewoon afgereden.

Die dingen zijn alleen leuk als je geen 200 per jaar betaald aan een plek. Als je een enorme boerenschuur hebt waar je toch niks mee doet dan kun je eens wat bijzondere modelletjes op de kop tikken.

En voor die schuur betaal je ook gewoon je OZB.

Tja, als je de schuur toch hebt. OZB zal iig nooit 200 euro per 5m2 zijn. Zeker als je in de provincie woont.

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 28 januari 2010 09:51 PM
  [ # 27 ]
woutersmits schreef:

Tja, als je de schuur toch hebt. OZB zal iig nooit 200 euro per 5m2 zijn. Zeker als je in de provincie woont.

5m2? Zet je die dingen op hun kant? Smile

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
Javel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 17-12-2009

Gepost: 28 januari 2010 10:43 PM
  [ # 28 ]

en stapelen

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook