ja ik had mazel omdat ik echt niet vlug ging.
Het is niet te begrijpen dat ik zo kleingeestig in die gracht heb beland.
Had ik het nog gezocht.
Maar ik was kalm en traag want er lag een dun sneeuwlaagje op het ijs.
Uitdeuken gaat niet omdat er neepen inzitten.Kreukels of hoe je dat noemt.
Maar al bij al valt het indedaad mee.
Nu moet ik ook geen schrik meer hebben op de parking van het warenhuis dat ze hun deur openzwaaien
tegen mijn dame.
Die kant is nu toch om zeep.
Maar wee hen als mijn dame weer gesminkt is.
Ik heb het idee dat je behoorlijk mazzel hebt gehad zeg. Voor het zelfde geld was je omgekieperd heb ik het idee.
De schade die ik nu zie is balen, maar volgens mij is dit werk dat prima in de categorie uitdeuken zonder spuiten valt
Het zijn nogthans regenbanden,3 weken nieuw.
Dat is waarschijnlijk een schijnveiligheid. Regenbanden zijn gewoon zomerbanden, of misschien nog 4-seizoenenbanden. Van die laatste soort heb ik in een winterbandentest gezien dat ze eigenlijk zowel als zomer- als als winterband maar matig presteren. Op sneeuw zeker niet te vergelijken met winterbanden…
windstein schreef:Die distributie zit nogal dicht bij de kas van de auto.
Moet de motor er half uit mischien?
of de poot losdoen?
Beter overal afblijven en terug met mijn golf 2 rijden zeker met 357000Km.
Die gaat het langer houden dan een computer die zal baas spelen.
Of een riem waar je niet aankan?
Het is leuk zweven over de weg met kracht onder het deksel maar het moet betaalbaar blijven.
Zo’n kast is duurder dan mijn golfje.Zelfs al ga ik het zelf doen.
Of moet ik dan maar leven van de liefde voor die dame?
Haha…
Motor hoeft er niet uit, maar je hebt inderdaad geen ruimte over. T enige wat echt even friemelen is is de draad die op je automatische spanrol zit. Daar ben ik vrij lang mee bezig geweest. De rest is gewoon bewerkelijk maar niet moeilijk of zo.
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 9444
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Serie 1 kleur Vert Triton ERT?
Ben er nu één aan het ontmantelen, ‘t is wel een break, maar volgens mij zijn de deuren hetzelfde.
Als je interesse hebt, ik ben woonachtig in de kop van Noord-Holland.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
De deuren van een break zijn hoger helaas
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
En de kleur is niet vert triton van deze xm, maar vert vega, je schijnt de plastic zwarte kappen van de break deuren er af te kunnen halen, maar of dat er mooier op word?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Bedankt voor de reactie’s.Ik ben wel uit belgie.
Mischien vind ik wel een hele xm voor onderdelen.
Aan de pasagierszijde hoor ik op het toerental van de motor getril zoals er in de deur iets los zit.
Als ik hoger in toeren ga verdwijnt dat.
Ook als hij warm geeft na een 10 a 20 Km gaat het over.
Zou dat van de hydrolische pomp kunnen komen?
De distributieriem is in orde en de andere riem ook op het zicht.
In de motorkoffer klinkt het ook nogal luid aan de dieselpomp.
Het motorlamje brandt altijd omdat de computer weet dat de electromagneet te traag dicht gaat.
Kan dat daar mee te maken hebben?
Dank u.