Even korte reactie op de opmerkingen zover,
@ Citrophile - Gelukkig niemand gewond, alleen maar blik en plastic schade wat betreft de onderhuidse schade kan ik nog niets zeggen, hele front hangt er redelijk stabiel op en dat laat ik maar zo totdat ik vervangende delen klaar heb.
@ Matthijs309 - Was even bij een vriend in Zwitserland (Schwyz zoals al scherp opgemerkt was) niet om te skieen en al helemaal niet op deze maniier (DALWIEL !!!!! <grin>)
@ Gompy58 - Onderhuids weet ik dus nog niet, van bovenaf gezien ziet het er allemaal redelijk uit maar de mistlampen en richtingaanwijzers staan nu wel een cm of 10 naar binnen.
@ DSuper1970 - inderdaad weer voor sneeuwkettingen, maar ja achteraf kijk je een koe in haar derriere, heb ze na de klap toch maar gemonteerd al was het maar voor de 1500 meter tot aan de grote weg
@ HogerVP - smal straatje waar we elkaar onder normale omstandigheden net hadden kunnen passeren, achteraf ben ik eigenlijk wel blij dat hij daar stond want een meter of 10 verder zat een bocht in de weg en na het hegje dat daar staat gaat het best wel steil naar beneden (en veel vertrouwen in het remmend effect van dat hegje heb ik niet).
@ ExPELLIARmUS - zeker weten dat het allemaal in orde gaat komen
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
OK, het was even slikken, maar ja kwaliteit kost nu eenmaal geld…. na 2 maanden aardappelen en uien eindelijk de centjes bij elkaar…..
Tja, ik wil niet onbeleefd zijn, maar op de foto heeft de neus een andere kleur dan de rest van de auto… Kan ook zijn omdat die neus brandschoon is natuurlijk.
Groetjes Erik!
<grin> Puur technisch gezien kan er geen kleurverschil zijn omdat zwart het ontbreken van kleur is…..
Maar ik vrees dat enige verontreinigingen de boosdoener zijn
Niels
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_3163.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Het resultaat mag er zijn , enig (kleur)verschil zou inderdaad te maken hebben met vuil.
Succes en veel zweefplezier!
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!