Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Wouter, Mathijs, Gert: Jullie bedankt voor het meerijden en voor de leuke dag, het was helemaal super! Mijn foto’s volgen nog.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Die Panhard die vond ook ik helemaal geweldig ik kon hem alleen maar van de plaatjes.
Met het jubileum van de Panhard club stond hij ook in de showroom bij Citroen op het stadionplein, maar ik was toen niet aanwezig.
En dan te bedenken dat ik zelf ook 10 jaar met zo’n 24 CT M 10S de FR-76-92 gereden heb.
En hij is er nog steeds… een vriend van mij rijdt er het grootste deel van het jaar mee.
Het was een van de laatste die er in Amsterdam werd verkocht, ik heb hem zelf nog uit staan pakken voordat hij naar de eerste eigenaar ging die hem speciaal in de kleur prune had laten spuiten.
Een kleur die voor de korte CT niet voor kwam. Hij was voor zijn vrouw, zelf verwende hij zich gelijktijdig met aflevering van een Citroen DS H.
Maar ook ik heb natuurlijk geweldig genoten van deze hele verzameling Citroens en in het bijzonder van alle sportieve uitvoeringen. Wat ik er aan over heb gehouden is een hele serie van 204 foto’s.
Organisatoren alsnog bedankt. VISA GTI 115.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Janwillem schreef:BunnY schreef:Vooral fijn aan het conservatorium vond ik dat ik ook daar de bumpers van de BX’en al scheef hangden. Dus moest ik mij niet schuldig voelen dat de mijne niet meer mooi aansluiten op de carrosserie
Grappig! Ik had precies dezelfde conclusie getrokken. Heb er speciaal op gelet
Voor de rest heb ik erg genoten. Bedankt aan de organisatie en aan mijn reisgenoten.
De rit in de Turbo 2 was een hele belevenis. Nu weet ik helemaal dat ik zo’n auto wil
Maar toen ik de conversatie hoorde over het afstellen van de schakelstangetjes van een CX besefte ik ‘voordat er een echte Citroën komt ga ik me toch eerst GOED informeren’.
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Dat ging niet over de standaard schakelstangetjes hoor, maak je geen zorgen. *Meestal* hoef je daar niet aan te zitten… al willen die nylon bussen nog weleens flink wat speling krijgen, maar dat zijn routine klusjes.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zie dat ze in een jaartje wel aardig aan het schuiven zijn geweest.
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
HIER nog maar weer eens het handige lijstje met alle links naar de fotosites.
Staan er achterin de ruimte/loods ook nog heel veel wagens onder zeilen/kleden etc. waar je ook niet bij kan/mag komen ? Of hebben ze die inmiddels zo neergezet dat je die ook mag bekijken ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 43289
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Die staan er nog. Maar het zijn er niet heel veel.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
En dat is nu voornamelijk moderner spul. Waar de CX’en, DS’en en GS’en zijn gebleven die daar stonden…
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Er staat een hoop nu tussen de te bezichtigen wagens. Zo waren er nu ineens 2 Birotors, 2 M35’s, en nog wat micro-car-achtigen die ik niet kende van de vorige keer. Maar er is zeker ook veel nieuwerwets spul bijgekomen. Maar dat kon mij net even iets minder boeien.
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ja idd, ff teruggekeken en bijvoorbeeld die CX 2400 Pallas, AX Proton, de XM’s, wat Traxxen stonden vorige keer nog allemaal onder zeil, maar waren nu gewoon tentoongesteld
Hier dan mijn foto’s: http://www.mijnalbum.nl/Album=EA4AWKZZ
Totaal aantal Berichten: 1069
Geregistreerd: 06-11-2008
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Lelijke Eend schreef:Staan er achterin de ruimte/loods ook nog heel veel wagens onder zeilen/kleden etc. waar je ook niet bij kan/mag komen ? Of hebben ze die inmiddels zo neergezet dat je die ook mag bekijken ?
Dit was de achterste hoek:
Als je over de elektrische Saxo kijkt zie je genoeg modern spul staan. Er is niet genoeg ruimte om alles kwijt te kunnen.
Er staan o.a. een paar dikke C5en, C6, etc.
Er staat eigenlijk niets van na 2000. Het houd op bij een vroege Saxo, vroege Xsara VTS en een vroege Picasso in een apparte kleur groen.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak