Oostenrijk, 2 weken terug:
Jezus! Waar komen al die watten vandaan?
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Leuk om te zien hoe mijn auto er binnenkort uitziet: voor het eerst in jaren ervoor gekozen om niet een tweede licht metalen velgenset aan te schaffen voor de winterbanden omdat de wieldoppen er best OK uit zien.
En mijn afwijkende dakkleur? Met die watten er op zie je daar toch niks meer van
Kan niet wachten totdat volgende week de winterbanden eronder liggen & de eerste sneeuw daar is: naast een stukje frustratie van te langzaam rijdende auto’s op zomerbanden toch elke keer ook wel een hoop lol om andere te zien stumperen met wegkomen en bochten nemen terwijl je op winterbanden daar (mits je niet te gek doet) geen enkel probleem mee hebt.
Leedvermaak? Tsja, moet de ander ook maar wintersloffen onder de auto leggen: als je daar geen geen budget meer voor hebt, koop dan een tweedehands mét winterbanden.
Terug on topic: hoop dat we meer van dit soort sneeuwrijke DS3 plaatjes mogen gaan zien!!
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Vanmiddag op de parkeerplaats van de Scherpenbergh:
Er was geen plek naast deze vrij, anders had ik de mijne er naast gezet
Iemand van hier?
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
zo net weer een DS3 Racing gezien (oranje/zwart) 80-pvp-8( of 6) N492 groene kruisweg. blijft zo stoer!!
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 7
- DS 3 VTi 120 automaat
Na lang wachten is hij dan eindelijk hier, mijn DS3:
Netjes! Maare, ben jij zo klein of is de stoel spontaan naar voren geschoven
Alle gekheid op een stokje: geniet & zeker niet met mate!
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Ziet er goed uit Natalie!
- DS 3 VTi 120 automaat
Haha ik ben zeker niet de grootste met mijn 1.58m… ben allang blij dat ik geen kussen nodig heb om de weg te zien! (Zou ook niet erg sportief ogen denk ik…) Heb hem nu pas een paar uurtjes en ben er zeker van aan het genieten!
Dat genieten begrijp ik nu nog beter: 156 PK om mee te spelen, wens je voorlopig even geen ijzel/sneeuw toe!
- DS 3 VTi 120 automaat
Hè? Nee hoor het is gewoon een VTi 120, een automaat ook nog. Ach wat kan ik zeggen… liever lui dan snel?
Oeps, was op verkeerde been gezet door uitstoot CO2.
Lekker hoor zo’n automaat, had er maar wat graag een op m’n diesel gehad.
Nou, wat doe je nog achter de PC? rijden met de bak!
Geel = gaaf
Jammer genoeg mocht ik die niet kiezen.
Mja, Mativoire is ook geen straf. (Blauw vond ik ook mooi)
En met de stoel omhoog valt het klein zijn ook niet zo op
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
- DS 3 VTi 120 automaat
Mativoire is zeker geen straf! Ik vind jouw combinatie met het rouge carmen dak en velgen ook heel erg mooi! Heb zelf nog tot op het laatste moment getwijfeld over de kleur, maar ik heb zeker geen spijt van geel.
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Vandaag op de groene kruisweg in spijk een gele met zwart dak, 11-rst-1 als ik t goed herinner.