Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
En een volledig blote achterzijde. Vind dat niet zo van de fraaie. Vind dat matzwarte sowieso niet mooi. Te veel schoolbordachtig.
Matzwart gewrapt, valt me tegen eerlijk gezegd. Kan best vet zijn btw.
en het DS3 logo moet er gewoon echt op blijven, anders is de achterkant te kaal.
Citroen letters verwijderen altijd +100, maakt hem zoveel vetter.
Die had ik ook gespot bij m’n werk in Rotterdam, bij Station Blaak. Helaas niet snel genoeg een foto van kunnen maken. Zag er best stoer uit, zolang hij maar beter gewrapt is als die baby blauwe bij de dealer in Zwolle tijdens de meeting. Die was nogal slordig gedaan .
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Inderdaad, het is te hopen dat het niet die uit Zwolle is met een setje Bellone’s en een spolier.
Vanmorgen in een ritje van 30 minuten van Den Haag naar Rotterdam 8 (!) andere DS3’s gezien. En niet 1 die vriendelijk zwaaide.
#rijdt al DS3 sinds toen er nog gezwaaid werd…
Haha, die tijd is voorbij. Mini rijders zijden dat in het begin er ook nog wel eens een handje omhoog ging. Ook niet meer. Mensen kijken ook niet meer naar de auto, het is gewoon geworden
Ik zwaai of sein verder ook niet naar andere DS3 rijders, maar vind het wel altijd leuk om er 1 tegen te komen, vooral op de zelfde richting
Marien schreef:Mensen kijken ook niet meer naar de auto, het is gewoon geworden
Dat valt ook wel weer mee. Het gebeurt mij nog regelmatig dat ik mensen aantref bij mijn geparkeerde DS3 die graag alles willen zien en weten van het ding. Terwijl het gewoon over een ongemodificeerde blauw/witte THP gaat…
Zondag inderdaad nog iemand gesproken die een dezer dagen haar nieuwe DS3 zou krijgen. Die was inderdaad wel weer razend enthousiast. Met alle liefde natuurlijk even een rondleiding gegeven .
Achterbank ook laten zien? =P
Marien schreef:Achterbank ook laten zien? =P
hahaha
Voor een tijdje terug in Winterberg stond ik even op een parkeerplaats kwam er in tegenovergestelde richting een Duitse ds3 claxonnerend en zwaaiend aan… kijk zo kan het ook
Is altijd wel leuk om even de hand op te steken, ze zijn van afstand herkenbaar genoeg
ds3 - Hickory met zwarte Bellone
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
of ze kijken schaapachtig naar je,als je,je hand ff op steekt…
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 176
- DS 3 racing 207 pk
ik ook nog nooit een zwaai gehad,zelf ook nooit terug gezwaaid.
meeste mensen kijken ook niet als ze naast je staan..vreemd.
ligt er mischien ook aan in welke regio je woont.
verleden week een ds3 gezien met aanhang wagen en twee racemotoren er op,maar ook niet zwaaien haha.
wel een keer gehad bij een tankstation dat er een hele mooie blonde vrouw uit een ds3 stapte ,naar me toe kwam lopen en me stevig knuffelde. maar dat zullen jullie wel niet geloven ..
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
bakkiebakmeel schreef:wel een keer gehad bij een tankstation dat er een hele mooie blonde vrouw uit een ds3 stapte ,naar me toe kwam lopen en me stevig knuffelde. maar dat zullen jullie wel niet geloven ..
Haha, en toen ging de wekker…
Dat het afhankelijk is van de regio vermoedde ik ook al. In Amsterdam krijg je met een DS3 vrij weinig aandacht, alhoewel je langs drukte terrasjes wel de nodige blikken kunt verwachten.
Ach, het hangt er maar net vanaf waar je het ding parkeert. Op de parkeerplaats van de gemiddelde golfclub valt’ie natuurlijk wel op tussen de grote dure grijze of zwarte Volvo’s, BMW’s en SUVfe blikken
Mijne zal binnenkort bekeken worden als ik er me’n ICELED “UFO” eronderkrijg tenminste. Zit er nog over of ik me een “scanner” van ICELED erbij zou kopen. Heeft een 6 tal jaartjes onder de Xsara gehangen en nog steeds word er gekeken als ik het systeem uberhaupt nog eens gebruikte….De politie is namelijk jaloers dat ik meer verlichting onder mijn auto heb dan hun op het dak verd..me….
Hier een link van een filmpje van de Xsara. sorry voor de slechte beeldkwaliteit…
http://youtu.be/ciDdPVYLtMo
Stay tuned & go fast.