Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
18 april zal de voorjaarsrit van de Visaclub weer verreden worden, ditmaal in de omgeving van Krimpen. De rit wordt georganiseerd door ons aller Djmoqua.
De organisatie stelt het zeer op prijs als je je van te voren even aanmeldt.
www.citroenvisaclub.nl schreef:op 18 april, is het weer tijd voor de voorjaarsrit! Deze keer is ons lid Peter van Embden verantwoordelijk voor de route.
Toerrit tussen IJssel en Lek
Op de kaart maar een vlek …
(vrij naar Het Lied Van De Krimpenerwaard (Rook))De toerrit zal starten vanaf Lunchroom De Mok, Industrieweg 2B, 2921 LB, Krimpen aan den IJssel. Dat ziet er zo uit.
Vanaf 11 uur zijn we daar welkom voor een kopje koffie (van de club) en eventueel een kleine versnapering (op eigen kosten). Ieder equipe krijgt een eigen routebeschrijving. Vanwege de smalheid van en verwachte drukte op de weg vertrekt vanaf een uur of 12 iedere equipe zelfstandig. Opgave vooraf is zeer gewenst, zodat een adequaat aantal routebeschrijvingen verzorgd kan worden. Opgeven kan via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken).De rit eindigt bij Eetcafé Breeka, C G Roosweg 20, 2925 LC Krimpen a/d IJssel, 0180 523800. Dat ziet er zo uit. Daar kan nog een drankje worden gedronken of een hapje worden gegeten. Zij serveren vanaf 17:00 diner. Voor de verre reizigers is dit misschien wel een aanrader. Om te dineren moet wel gereserveerd worden. Reserveren geschiedt op eigen initiatief en dient telefonisch te gebeuren. Het diner is uiteraard op eigen kosten. Uw organisator (Peter) blijft er sowieso dineren.Bij zowel begin- als eindpunt is ruim voldoende parkeergelegenheid. Bij het eindpunt is ook de gelegenheid om voor slechts 5 euro het boek Op ontdekkingreis door de Krimpenerwaard en de Lopikerwaard aan te schaffen. Een van de medewerkers aan dit boek heeft een groot aandeel in deze toertocht gehad.
In het kort:
18 april, vanaf 11:00
Lunchroom De Mok, Industrieweg 2B, 2921 LB, Krimpen aan den IJssel
Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Ik kan deze dag dus kiezen, de rit van de Panhard club en of de Visa club.
Ik kies voor de rit die dit keer het meest aan km bij mij vandaan ligt.
En dat is de rit in Krimpen…DJ ik zal er zijn.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Oh, cool!
Ik doe toevallig net een mailtje naar de Visa Club om te vragen of het een gecombineerde danwel open rit mag worden.
Vanmiddag even bij begin- en eindpunt langsgeweest en daar kunnen we in principe nog terecht ook! Beide met ruim voldoende parkeergelegenheid ook.
Zodra ik meer informatie heb, zal ik die doorgeven. Er zal ook ingeschreven moeten gaan worden, aangezien er voor iedere equipe een routebeschrijving moet zijn en ze bij begin- en eindpunt graag willen weten op hoeveel gasten ze kunnen rekenen.
Joost, als ik meer weet over de openheid van de rit, mag je de titel ook wel daarnaar aanpassen!
Enne, Kees: mooimooimooi! Heb je de GTi dan op NL kenteken?
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
- Visa GTI 115ch
Met het weer gaat het hopelijk de goede kant op, nu nog een fikse regenbui en de meeste pekel is dan grotendeels verdwenen.
En we hebben eigenlijk nog 2 maanden de tijd dat gaat zeker lukken.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
wellicht ga ik ook aanwezig zijn bij deze rit met de 11RE.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
djmoqua schreef:Joost, als ik meer weet over de openheid van de rit, mag je de titel ook wel daarnaar aanpassen!
Je roept maar! En als het je te lang duurt: je hebt m’n nummer
Ik dacht als niemand anders deze informatie het forum opslingert, dan doe ik het maar
Nu nog eens kijken of mijn vader ook zin heeft om mee te rijden met z’n cabrio…
Reactie van de Club: het is een gesloten rit.
Ergo: wil je mee? Regel een Visa! Als je uit Friesland komt, is een Visum voor Nederland ook goed.
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Ik bivakkeer niet meer in het Friese, dus ik heb aan een C15 of Visa genoeg
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Zo, tijd om dit topic weer even naar boven te schoppen.
Inmiddels is de rit officieel aangekondigd op de site van de Visa Club:
http://www.citroenvisaclub.nl/agenda.htm
Komt allen in grote getalen (en met Visa’s of aanverwante artikelen, uiteraard)!
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Ik heb er al zin in, wie nog meer?
Ik zit nog in twijfel. 18 april is ook de voorjaarsrit van de Panhardclub. En ik rijd toch al zo weinig met die dame. Misschien zal het weer een rol spelen. Als het regent dan geen Panhard.
Dyna Z1: Tout alu.
Anders doe je mee met de Panhard!
Project Cabrio
- Visa GTI 115ch
Hoi Ruud, mijn twijfel is al weg genomen, ik ga ook niet naar de voorjaarsrit van de Panhard club.
Kom met de Dyna Z1 voor de meeste is zo’n “geheel” aluminium Panhard een bijzienswaardigheid.
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Openingspost aangepast