Het wordt spannend wat betreft het mooie weer:
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C)2/5
Middagtemperatuur (°C) 9/13
Windrichting NO
Windkracht (bft) 4
Vrijdag en zaterdag ook niet top. Zaterdag of zondag ochtend dus nog even de laatste verse vuiltjes wegpoetsen….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Ach,,
hier bij ons in Limburg is het atijd 5 graden warmer en schijnt altijd de zon
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
DE reden om me maar weer eens te melden!
Ik ga dan ook mee, maar aangezien Eloise pas half mei goedgekeurd gaat worden, heb ik geen cx. De organisatie weet dit al en regelt met wat geluk een passagiersstoel. Nu wilde ik alleen ook nog een reis-partner zoeken voor de heen en terugreis. Aangezien naar limburg rijden in de zx ook weinig lol is. Alles op de route Rotterdam-limburg voldoet, zolang het maar een CX is!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Een lift vanaf Tilburg kan. Moet je wel heeeeeeeeeeel vroeg zijn. Ik heb zojuist afgesproken er uiterlijk een uur van tevoren te zijn. Nou weet ik toevallig, dat er een heel nest Brabo’s elke keer meedoet. Dus wie weet met een peebeetje naar Michel of een bericht naar de evenementencommissie via de site…
Inderdaad is het in Limburg altijd een paar graden warmer. Benieuwd of het zoveel is, dat ik de airco nodig zal hebben…
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Laten we dat hopen! want ik heb geen zin in nattigheid en dikke jassen!
Een vestje of een T-shirt spreekt me meer aan
We zien het Zondag wel.
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
net ff naar de wasstraat geweest en alles schoongesopt , en nagespoelt met gedemineraliseerd (wat een moeilijk woord om te typen) water afgespoelt, zou vlekvrij moeten opdrogen. Zal mij benieuwen morgen.
Vandaag ook nog ff in Maastricht geweest en qua weer was het toch nog ff spannend donkere wolken maar het bleef droog.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
sans-pareil schreef:Ik ben benieuwd of ik nog mee mag. Ik heb me wel aangemeld, maar uiteraard te laat. Nog niks er op gehoord…
Niks horen is denk ik normaal. Ik heb mij op tijd aangemeld, maar ook niets gehoord…
Normaal gesproken klopt dat. Maar als je te laat bent…. Gelukkig is het nog goed gekomen met Evert-Jan, zoals is te lezen in het daardje over zijn CX.
En wat betreft het weer tijdens de rit. We hebben het goed. In Limburg dreigt het inderdaad altijd 5 graden warmer te zijn:
Zondagochtend begint met zon maar van het oosten uit komt er wel meer bewolking opzetten. Het blijft grotendeels droog. De middagtemperatuur ligt rond de 12 graden, in het noordelijk kustgebied enkele graden lager. De noordoostenwind neemt geleidelijk in kracht toe en wordt boven land overwegend matig, kracht 4. Langs de kust en op het IJsselmeer wordt de wind vrij krachtig, kracht 5.
Uitgifte: 10/04/2010 07.08 uur LT
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Jelte Feenstra schreef:Voor mij is het 214km, en wij knopen er een zaterdagavondje Maastricht aan vast. Maar alleen al om weer te mogen rijden kan het voor mij haast niet ver genoeg zijn. Voorjaarsrit door de Elzas of zo
Wordt hier een idee geboren
Dat zou leuk zijn. Maar behalve leuke weggetjes vind ik er geen r… aan, aan die Elzas. Waarom niet Ardennen ? Da’s wat mij betreft leuker, dichter bij en behalve het rijden ook nog gezelliger.
Maar voor nu is het goede nieuws, dat er als ik het goed heb gehoord, ongeveer 70 auto’s gaan meerijden morgen. Dat is veel mensen, heel veel…. Ik ben heel benieuwd.
Zojuist heeft broertje zijn intrek genomen in de perfecte auto voor dagelijks gebruik. Hij krijgt een lifter vanaf zijn woonplaats Tilburg naar het diepe zuiden. Ik krijg een lift van Harrie, onze voorzitter. Vanaf de start wordt het een broertjesdag. Met ons beider cd-verzameling op i-pod, een beetje leuk weer en een heerlijke kar, kan het alleen maar een pracht dag worden, een
Ik wens iedereen een prachtige dag toe, ik zal er helaas niet bij zijn.
Ik zal veel van jullie overigens wel zien langs rijden om dat wij onderweg weg vanuit het westen des lands richting de Elzas zijn met dit witte gevaar:
Tot zwaais, Renate.
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
zoals te lezen: heb ik een lift naar rijckholt. Zie daar wel met wie en in wat ik mee kan met de route
Zeg maaruh zie ik dat nou goed? Maximaal 10 graden en bewolkt vandaag? wel jammer…
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Nou, ik zie de zon schijnen ! En zo niet dan toch ! Tot zo allemaal..
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
weer thuis van deze fantastische dag met onderweg slechts enkele spatjes regen op de voorruit. Dacht ik als eerste thuis te zijn, mooi niet in bij Tegelen sloeg er een blauwe serie 1 die achter mij reed van de A73 af die waarschijnlijk 5 minuten eerder thuis was.
Hier een foto impressie van het geheel, en voor de mensen die denken waar staan die model CX’en ? Deze staan in Maastricht in de parkeergarage Mosa Forum, dit was geen deel van de officieele route.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ziet er prachtig uit! Mooie foto’s!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn dit keer…volgende keer maar weer.