Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 20-03-2008
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Heren en eventuele dames,
Ik ben van plan mijn subframe te gaan vervangen, dit ivm schade aan de sub.
Tevens zit ik ook met een lekkage wat ik graag verholpen wil hebben en nu hoorde ik een verhaal dat leidingen wel eens springen omdat de inwendige weerstand van de veerpoten te hoog word. (door slijtage) en als resultaat lekkage bij bijvoorbeeld het spinnenkop.
Dus als dit verhaal klopt is het ook interessant gelijk de veerpoten te vervangen voor minder versleten modellen of zeggen jullie van dit is klink klare onzin???
Groeten,
Jeff
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Om welk model gaat het hier?
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 20-03-2008
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Sorry, het betreft een BX
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Als de veerpoten te veel interne lekkage hebben krijgen de retourleidingen enorm veel lekvloeistof te verwerker onder een té hoge druk. Dan spatten ze wel eens uit elkaar of blijven ze losploffen. Dat komt wel eens voor. Een teken van ernstige gare veerpoten is inderdaad stroef/schokkerig omhoogkomen en stug veren.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Veel succes !!