Het is niet dat ik er geen plezier van heb hoor! Als het het alleen met mijn BX ga vergelijken; daar kwam ik uitgerust uit na een rit, bij de Visa is dat niet zo.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Kornstra schreef:Het is voorin inderdaad niet overbemeten,maar toch wel uit te houden?
Het is niet zozeer de ruimte als de zit, ik ben 1.95 en ik heb ook nog eens redelijk lange benen. Als je zit dan zit je rechterbeen onder een bepaalde hoek en bij deze auto zorgt die hoek bij mij voor last in mijn kuit en mijn knie. Dat heb ik trouwens met meer auto’s.
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
De BX zit inderdaad goed,bij de Xantia krijg ik na een kilometer of 10-15 al pijn in mijn linkerbeen.
Op een 1 of andere manier kan ik de juiste stoelinstelling niet krijgen,terwijl de Xantia toch meer auto is als de BX.
Met z’n vieren in je Eendje.
- C5 2.0 16v Comfort
BX stoelen in de Visa dan maar
Dat is het aparte er aan. Ik denk ook dat het te maken heeft met de vorm en de plaatsing van de middenconsole en de stand van de pedalen. In een Xantia heb ik geen last overigens. In het zitzakinterieur van mijn oude BX kreeg ik een slapend been, toen ik er een stevig TZD-interieur met kantelbare stoel in had gezet was het over…
- C5 2.0 16v Comfort
Tja,ik moet ook toegeven;de GTI stoelen in mijn BX zitten beter dan de elektrisch verstelbare lederen zetels in de Xantia.
Ik vond de Xant-stoelen nogal aan de korte kant, misschien dat dat er ook mee te maken heeft (weinig steun voor de bovenbenen).
- C5 2.0 16v Comfort
Idd,zittingen zijn te kort,dus weinig steun voor mijn ledematen.
Mijn BX moet over 1,5 maand voor de APK…,als er teveel mis mee is dan heb ik misschien wel interesse.
Ik zal mijn “mannetje” effe bellen voor een voorkeuring.
Pb mij ook je vraagprijs even, wellicht kom ik dan weer eens naar Enschede met andere Emiel!