Beste mensen,
Komende vrijdag is het zover: dan word ik de trotse bezitter van een heuse XM Break Turbo!
Na diverse Citroëns (2CV6, BX’en, Xantia) heb ik momenteel een geweldige DS in de garage staan, en voor dagelijks vervoer een Xantia Break.
Al tijden echter spreekt een XM mij zeer aan, en om praktische redenen (grote hond) een break. Mijn Xantia is prima, maar wat saai. Nu heb ik een geweldige XM gevonden, met leer, automaat en volgens mij in prima staat.
Zit al dagen op internet te surfen, heb het halve forum al uit, kan bijna niet wachten tot vrijdag!!!!
Hopelijk word ik er gelukkig mee! Ik zal mijn belevenissen en foto’s hier posten!
Groeten, Matthijs
(tja, en een naamgenoot van mij heeft ook al zo’n mooie TCT…)
Het wemelt hier van de Matthijs-en en TCT’s
Welkom, snel foto’s !
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Van harte welkom op het forum en alvast van harte met je XM Break .
Uiteraard zijn we visueel ingesteld
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Tuurlijk komen er foto’s, ga ze zaterdag maken!
Met het forum ben ik reeds bekend, vanwege mijn DS en vroeger mijn BX. Dit is een geweldig leuk forum, heb er erg goede ervaringen mee! Zonder dit forum was ik ook al vele honderden euro’s en ontelbare extra uren kwijt geweest aan onderhoud van mijn DS. Mensen geven elkaar handige tips, zelf hoop ik ook mijn bijdrage te kunnen leveren. En daarnaast is het gewoon gezellig lullen over je auto.
Groeten!
Hey Matthijs,
Ook welkom in het XM deel van het forum… En break tct’s zijn erg fijne auto’s!
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Welkom M’thijs. Ben reuze nieuwsgierig naar de kleur. Het lijkt op dit moment wel of elke TCT Vert Vega is. VV is natuurlijk ook een waanzinnig mooie kleur.
Wim,
Disciplus Simplex
ja prachtig, alleen zou ie voorbehouden moeten zijn aan T1 exclusives ops:
Goede keuze hoe dan ook, meer ruimte dan met een break kun je je niet wensen denk ik!
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Mijn TCT is Vert Poseidon
Ouwe mopperkont
het wordt een blauwe….
Gelukkig maar… Er zijn niet zo heel veel blauwe XM breaks..
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gefeliciteerd! Leuk, weer een TCT bij een Matthijs. Ben benieuwd naar de foto’s De TCT’s bij de Mat(t)hijsen zijn wel elk in een andere uitvoering en kleur. Er moet wel afgewisseld worden natuurlijk.
My other car is a broomstick.
Zo kunnen we wel waanzinnig veel thema mini meetings houden:
- XM’s breaks,
- XM TCT’s,
- XM’s van Mattijs,
- .....
Wim,
Disciplus Simplex
nog maar 2 nachtjes slapen….
Slapen? Je zult 2 nachtjes XM’s tellen bedoelen.
Wim,
Disciplus Simplex
of aftellen?
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Is ie er al?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “