Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Waarom niet een half jaar schorsen?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Heb ik ook aan gedacht, maar wil eigenlijk een klein goedkoop wagentje voor naast de DS, met lagere vaste lasten… maak nu veel minder km dan toen ik de XM kocht. Plus dat ik geen plek heb voor een geschorste wagen en de XM voor mij alleen wel erg groot is, dus vandaar!
Klinkt logisch. Jammer dat er geen kleine HP-auto’s zijn hè? Ik zit af en toe met hetzelfde probleem.
Totaal aantal Berichten: 108
- XM Break 2.0i Turbo C.T AUT. LPG G3
- XM 2.0 16v aut SX
Mathijs, je hebt een PB
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Brian schreef:Klinkt logisch. Jammer dat er geen kleine HP-auto’s zijn hè? Ik zit af en toe met hetzelfde probleem.
Bx?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
BX=klein? Ja, vergeleken met een XM Break misschien.
Nou ja, wie weet weer terug naar een BX, voor erbij en in de winter natuurlijk prima, lichtgewicht, dus goedkoop in belasting, verzekering en redelijk zuinig in gebruik. Of een ZX of Xsare, zou ook kunnen, schijnen fijn te rijden ook…
Ach, eerst maar de XM verkopen en dan lekker in de DS rijden! Ga op de fiets naar mijn werk, dus maak beduidend minder km. en dan is de XM te groot en duur in vaste lasten…
- XM 2.0 16v aut SX
Nou Matthijs is uit zijn lijden verlost, ik heb de XM maar overgenomen en opgehaald ook, break is toch mooier dan berline. Nou gaan we het grote opknappen starten, wie van jullie heeft nog plaatwerk (neus en 2 spatborden in KPKMR (Bleu Mauritius)staan en wil en moet hier vanaf.
Met groet,
Jaap
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)
Neus is voorbumper? Dan heb ik nog een redelijke op mijn XM zitten, die gaat vervangen worden door een goede. Idem voor rechterspatbord.
- XM 2.0 16v aut SX
Neus is grille en onderlip, bumper is nog wel oké en daar is het ook een bumper voor. Welke kleur rechter (bijrijderskant) spatbord? de juiste? KPKMR (Bleu Mauritius)?
Doe anders een PM, vallen we de rest er ook niet mee lastig.
Onderlip??? Je bedoelt gewoon het gespoten deel van de bumper? Dat is één met die zwarte band…
- XM 2.0 16v aut SX
Xsara Coupe schreef:Onderlip??? Je bedoelt gewoon het gespoten deel van de bumper? Dat is één met die zwarte band…
U heeft gelijk, dus #gezocht: grille en bumper, met onderlip, wat een geheel blijkt te zijn.
marxandjacx schreef:Neus is grille en onderlip, bumper is nog wel oké en daar is het ook een bumper voor. Welke kleur rechter (bijrijderskant) spatbord? de juiste? KPKMR (Bleu Mauritius)?
Voor 99% zeker van yes. Ik check het morgen even.
Veel plezier ermee Jaap!
- XM 2.0 16v aut SX
Dank, als het allemaal gereed is, mag zeker nog een keer langskomen met de DS