ja ik ben er ook echt heel blij mee.
ik denk dat ik er trouwens niet eens zo heel veel aan ga doen, vind hem zo ook al heel mooi.
alleen de koplampen moeten echt wel anders, hij is mij ietsje te vrouwlijk van voor maar dat is mijn persoonlijke mening.
C2 1.4 VTR.
Ex : Saxo 1.6 VTS Rouge Lucifer.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
In één van je eerste posts in die onderwerp vroeg je de naam van de velgen onder de blauwe Saxo. Dat zijn Tora Strada’s. Voor zover ik weet verkrijgbaar in 16” en 17”. Is een redelijk populair velgje, verkrijgbaar in zilver en black chrome.
Over het verlagen van je auto: een Saxo kan je zo ook al idioot hard een bocht door gooien (als je een beetje kan rijden natuurlijk) en met verlagen vind ik persoonlijk een Saxo idioot oncomfortabel worden. Ik zou daar twee keer over nadenken voor je dat doet…
Bumpers ben ik het helemaal mee eens, origineel met zwarte stukken staat veel beter! Doen! (zowel voor als achter…)
Trots op m’n Troen (en nu dus op m’n Peug…)
Citroën ZX 2.0i 16v -Green Lady- Adieu mon cheri…
Citroën Xsara Coupe VTS -SuperFred- The story has ended
Peugeot 306 Cabriolet - Miss Sunshine-
Hee, bedankt, had ze net vandaag ook zelf gevonden bij naam maargoed.
verlagen hoeft al niet meer want ten eerste wil mijn vader er dan niet meer in rijden, dus dan wordt er niet meer in gereden en dat wil ik niet en ten 2e hoef ik dan ook niet uittekijken bij drempels, waarvan er hier in de buurt een paar liggen die echte bumperverslinders zijn.
en voorbumper als ik een in dezelfde kleur tegenkom (rouge lucifer) dan gaat ik hem sowiezo omwisselen. achter vind ik het opzich wel mooi zo. voor een beetje te rood zegmaar, en daar komt nog bij dat deze bumper op 2 bevestigingspunten een scheurtje heeft. dus als iemand ooit een keer een vts type 2 bumper tegenkomt in rouge lucifer dan hoor ik dat graag, moet wel nog in goede staat zijn natuurlijk.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
dat van het verlagen vind ik een loze reactie , ik heb hem zelf 3.5 cm verlaagt en dat rijd een stuk beter , niet oncomfortabel . wel met veren en schokbrekers van Koni , en dit was ook met de 16 inch velgen met plattere banden het geval .
Ga je m nou 6 cm of zelfs meer verlagen dan is het comfort wel weg natuurlijk , maar als je comfort wil moet je m lekker op 14 inch velgen laten staan en niet verlagen , dan heb je t meeste comfort .
Totaal aantal Berichten: 5487
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Op zich vind ik het best mooi dat de zwarte vlakken in de voorbumper/achterbumper meegespoten zijn. Dan zou je alleen de zijstrips in kleur spuiten.
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
die zijstript vind ik zelf juist wel mooi zo, even weer mooi zwart maken de komende weken en dan laat ik dat zo. de voorkant vind ik alleen te ‘rood’. beetje eentonig. der komen dan wel andere lampen in nog voor maargoed ik zie het wel even, heb nog mooi een poosje de tijd voor ik 18 ben:) misschien wat racegaas in het gat in de onderbumper.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)