beerpeet schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Tinfoil nu gaat doen.
Tinfoil gaat bij het eerste mooie weer op zijn gemak de spleet eens wat open peuteren en het achterwiel demonteren om te zien hoever de schade is gevorderd.
Daarna schoonmaken, insmeren met roestwerend middel en tenslotte bedekken met een dikke laag (ik denk) tectyl.
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Onder dikke lagen zie je niks meer en loop je het risico op echte ellende. Is ook met mijn SM gebeurd. De achterkant zat onder een dikke laag tectyl en was reddeloos verloren. Beter structureel aanpakken als de auto het je waard is.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Dik in de tectyl zetten zou ik inderdaad alleen doen als je zeker weet dat alles weg is. Anders lost het niet zoveel op.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)