Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Luchtrooster heb ik gedaan, volgens mij is dat t niet, komt er onder weer uit. Airco is t nu ook niet, die staat uit.
Maar zaterdag pak ik de tuinslag wel eens even!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
in mijn vak wordt er wel eens blauwe inkt gebruikt om een gaatje te vinden. dat zie je wat makkelijker.
suc6,
Jim
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
De rest van de auto is echt droog,dus geen natte vloerbedekking achter,of bestuurderskant,bedenk dat water uit de vreemste hoeken vandaan kan komen.
Gevonden denk ik! Wat zijn toch ook slechte autos! Weer met de franse slag in elkaar gezet.
Op de foto zie je boven het scharnier een streep kit. Dat loopt door om de hoek. Hier mist een stuk!
Net ff dicht gekit. Als ik daar de gieter op leeg goot liep zo naar binnen.
Heeft dus altijd gelekt! Alleen de cx reed tot 2004 in Malaga Spanje, lekker droog, Daarna in belgie, maar stond binnen.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
- CX TRS 2.2 1987
Gelukkig dat de oorzaak na inspectie zo simpel te vinden was, scheelt een heleboel werk…...Top
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Hmm,
uiteindelijk heel simpel dus, als je het maar weet. En van het weekend gaat het regenen weet je gelijk of je goed zat.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Mooi speurwerk!
Het zou overigens best kunnen zijn dat er ooit wel kit heeft gezeten, en dat het verdwenen is (vergdroogd?).
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
pakt die plek echt zoveel water, ook als ie stilstaat, dat regenwater zo naar binnen stroomt ?
heb je water op de buitenkant v/d auto er op gegieterd, of direct op die open spleet ?
ben benieuwd. zou mooie oplossing zijn !
ga ik mijne maximaal nakitten.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Om te zoeken recht streeks erop. Maar als je het van buiten erop giet loopt het ook naar binnen.
Wel moet de auto dan een beetje scheef staan.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
zo’n klein spleetje zo veel water,ga mijnes ook eens checken.
- CX TRS 2.2 1987
We hebben de afgelopen periode toch wel een paar aardige buitjes gehad. Je hebt niet alleen de regenbuitjes die er direct invallen, maar wat denk je van het water dat via het dak zich verzameld en dan naar beneden loopt….......en voordat je merkt dat je tapijtje (dat lust wel wat ) nat is ben je al weer een tijd verder
Helaas, zucht, rot autos, mischien toch eens iets normaals kopen
Lekt nog, weer plas water. Tapijt ligt er nog niet in dat scheelt dus.
Ik zie wel waar het ongveer vandaan komt maar net niet.
Morgen weer eens kijken.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Misschien heeft toch de Spaanse zon wat rubbers aangetast,denk hierbij aan het deur en voorruitrubber.
Is het een optie voor je om het deurrubber preventief te vernieuwen,dan kan je deze alvast uitsluiten.
Kost relatief weinig geld,en het werk is het niet.
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik lees dit draadje net.
Misschien eens rondom de voetenbak van de passagier met schilderstape een strook kranten plakken.
Dan kun je zien van welke kant het komt.
Ook het tapijt aan de zijkant onder het dashboardkastje tegen de buitenkant weghalen en met krant beplakken.
Ik heb het ook gehad bij de Familiale en daar kwam het via het regengootje en tussen deurrubber en carosserie naar binnen. Het rare is dat toen ik het deurrubber er vanaf heb gehaald en weer goed heb teruggezet de lekkage weg was..
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”