Hallo,
hetzelfde probleem gehad,lekkage op normale manier niet te vinden.
bleek een van de o ringen onder de cilinderbus van cilinder 2 te zijn
iedere keer lucht in systeem.
wij hebben het opgelost door een ander blok te kopen en alle appendages over te zetten van onze eigen motor
als je de motor vult met vloeistof
kachel vol open
motor aan
ontluchting nippel open
en wat we ook wel eens deden een 1,5 liter fles de bodem er uit en op zn kop in de vul opening daar goed afsluiten en vullen ,zo is het niveau hoger dan de kachelradiateur
het warm lopen kan zijn door een versleten waterpomp of dat de lamellen van de radiator [mod] gewist [/mod] zijn
daardoor word de motor heet en kan hij zn oververhitte water er uit gooien [dan heb je weer te weinig als hij weer afkoelt
Je mag van mij wel een beetje op je taal letten hoor!
René schreef:Je mag van mij wel een beetje op je taal letten hoor!
ja je kan niet in alles goed zijn hoor
Begrijp ik
Maar dit soort lelijke woorden horen hier niet thuis.
Nog wat, svp niet meer op het laatste bericht quoten…
Verder nog welkom
aha nu snap ik wat ik geschreven heb ,sorry was niet zo bedoeld