Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Jammer dat de diesel niet met handbak leverbaar is.
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
ik ga binnenkort twee dagen met een C3 diesel op stap icm de (half)automaat. ik ga me laten verrassen. of niet. jullie horen nog
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
En hij is te configureren hoor
http://carconfigurator.citroen.nl/DS3/Cabrio
En tegelijkertijd een rijtest op Autoweek.nl
http://www.autoweek.nl/nieuws/22079/gereden-citroen-ds3-cabrio
Iemand enig idee in welke bijtellingsklasses de verschillende motoriseringen vallen? Of de Co2 uitstaat per motorisering? Dan reken ik zelf de bijtelling wel uit
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ah, ook die cijfers zijn boven water:
http://www.citroen.nl/Resources/Content/NL/Brochures/PrijslijstenVP/DS3_Cabrio_prijslijst.pdf
Ontzettend jammer dat je bij de HDi standaard aan de EGS bak vast zit.
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik heb net twee dagen gestuurd in dezelfde combinatie die in de C3 zit. Een HDi met 70 pk en de EGS semi-automaat. Het is mij ontzettend meegevallen, maar er zijn zeker ook nadelen. Ik adviseer iedereen uitgebreid te rijden met die combinatie zodat je het zelf kunt ervaren.
Zuinig is ie in ieder geval.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Al regelmatig met een EGS/EB6V gereden en het is ook niet dat het mij ontzettend tegenvalt. Echter prefereer ik dan toch wel zelf schakelen of (als het zou kunnen) een volautomaat/DSG-achtige bak.
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
dat kan ik mij “levendig” voorstellen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Rijtest autovisie
http://www.telegraaf.nl/tv/autovisie/tv/article21265097.ece
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 357
Geregistreerd: 20-11-2011
- DS 3 E-HDI Airdream
Haha verboden voor mannen zegt die kerel, maar zie um zelf eens glunderen achter het stuur. Zou die ook een beetje ” vrouwelijke trekjes” hebben om het in zijn termen te houden?
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Haha inderdaad zeg. Overigens verder wel een leuk filmpje. Mooi ook om te zien dat het dak traploos verstelbaar is
Alleen wel slordig van Citroën: een auto die bij de introductie al helemaal onder de wasstraat krassen zit
Ik zit meer over het dichtgooien van de (achter)klep. Wat als je auto smerig is ?? open oke.
maar dichtgooien zonder je hand(en) smerig te maken foutje…...... dat van die vingers ertussen is ook een punt.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Dat met die klep wil ik eerst wel eens in de praktijk zien. Sandor van Es beweerde een paar jaar terug ook dat het stuur van de C4 met de vaste kern gevaarlijk was, hij bleef er met zijn vingers tussen zitten… Autojournalisten willen nog wel een raar uit de hoek komen.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
http://www.autoweek.nl/videoHD/3238/rij-impressie-citroen-ds3-cabrio
Nog een filmpje, grotendeels in lijn met het verhaal van de Telegraaf. Ik ben wel benieuwd hoe erg dat gebulder in de praktijk is. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, als ik nu met de DS3 op wat hogere snelheid met de ramen open rijd kan het ook al aardig klapperen.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zit ik zojuist de DS3 Cabrio nog even te configureren, zie ik dat ie nu ook leverbaar is met de 90 PK HDI zonder die EGS bak! (http://www.citroen.nl/Resources/Content/NL/Brochures/PrijslijstenVP/DS3_Cabrio_Prijslijst.pdf)
Daardoor kan ie voor mij persoonlijk zomaar weer in aanmerking komen om mijn huidige DS3 op te volgen
Totaal aantal Berichten: 338
Geregistreerd: 06-06-2012
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
ik vond persoonlijk dat gebonk van de wind wel mee vallen ook op de snelweg. tuurlijk hoor je meer geluid, maar je zit dan ook met je dak open.
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio