2 van de 2
 < Vorige 1 2

Ondersteladvies gezocht
ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 25 oktober 2010 01:44 PM
  [ # 16 ]

Nou alles zit eronder en dat was een behoorlijke k.tklus. Met name de fuseekogels. Een daarvan zat zo ongelooflijk vast dat er een kwartier op gebeukt moest worden om hem los te krijgen. Ook het verwarmen met een lasbrander hielp geen moer. Grof geweld was de enige oplossing. De andere kwam met twee klappen los.

Toch nog wel een tip hier: de fusees zitten op twee plekken geborgd in de naaf. Die moet er dus echt af en in de bankschroef. Om te proberen die van onder de auto te demonteren en te vervangen is kansloos.

De onderdelen van qp24.de pasten perfect en deze site is dus echt een aanrader. Bestel niet via ebay want dan kun je de bestelling niet groeperen in 1 verzending.

Aan onderdelen was ik nu 46 euro kwijt en dat is inclusief de verzending. Daarmee heb ik me dus ongeveer 140 euri bespaard vergeleken met de hbase prijzen. Het is dus echt de moeite waard. Je moet alleen een paar dagen wachten tot de onderdelen binnen zijn.

Jos van der Voort

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook