Technische dag Citroën Visa-Club komende zaterdag (20 maart)
okkegroot
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 62

- Visa 11 RE
- Visa -
- Visa GT
Gepost: 17 maart 2010 10:28 PM

De technische voorjaarsdag van de Citroën Visa-Club komt er weer aan. Op 20 maart zijn we te gast bij Gert de Jong Automobielen in Aalsmeer (Lakenblekerstraat 33, 1431 GE Aalsmeer, tel. 0297-369369). Als vervolg op het thema roestbestrijding dat we in het najaar van 2008 hadden, is het thema deze keer: roestherstel. Het wordt een informatieve en actieve dag met een boeiend programma. Let op: voor deelname aan deze dag is je aanmelding vereist. Leden van de vereniging kunnen zich aanmelden per e-mail: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken).
Het programma:
10.00: Ontvangst vanaf 10 uur met koffie en thee
10.30: Welkomstwoord Gert de Jong, presentatie van het bedrijf, gevolgd door een introductie over en demonstratie van de roestgevoelige punten van de Visa, ontwikkeling van de roestvorming en mogelijke voorkoming daarvan.
Vanaf circa 12.30: mogelijkheid tot het oefenen van de beginselen van het laswerk op los plaatwerk. Zorg voor geschikte werkkleding als je hieraan wilt deelnemen!
Tevens mogelijkheid tot het zelfstandig verrichten van kleine klussen. Materialen en werkkleding zelf meenemen. Het is mogelijk om (met korting) olie en oliefilter te verversen. Bij je aanmelding dien je ook te laten weten of je van de mogelijkheid om de werkplaats te gebruiken wilt gebruikmaken.
Neem desgewenst zelf je lunchpakket mee.

Profiel  

C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 20 maart 2010 09:19 PM
  [ # 1 ]

Hee Okke, wat leuk dat je nu ook op het forum zit! Maakt de boel toch wat interactiever: de leden van de club die ik het beste ken, en dat zijn er toch wel heel wat, heb ik via het forum ontmoet!

Terug ontopic: ik ben erg benieuwd naar het verslag en de foto’s van de afgelopen dag!

Profiel  

djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1129

- Visa 11RE S6
Gepost: 21 maart 2010 11:03 PM
  [ # 2 ]

Tja, helaas kon ik er niet bij zijn, wegens de voorjaarsmeeting in Hedel.

18 april voorjaarsrit, daar ben ik denk ik wel bij. Wink

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook