Nieuw luchtfilter C4 Picasso 1,6 Vti lumiére
GdV42
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 29 maart 2010 01:01 PM

Beste forumers,

Ik denk eraan om mijn C4 te laten chiptunen om de motor wat optimaler te laten presteren. Volgens een kennis van me die veel met raceauto’s doet is dat altijd winst, meer vermogen en als je rustig rijd scheelt het benzine. Hij geeft aan dat het ook scheelt een wat beter dan het standaard fabrieks luchtfilter te gebruiken omdat je dan een veel betere airflow krijgt en dat ook bijdraagt aan het vermogen.

Hij raad een filter aan van het merk Green. Ik heb naar dat merk gekeken en die leveren inderaad van alles op dit gebied. Nu heb ik bij die kennis aangegeven dat ik geen modificatie wil uitvoeren dus alleen het standaard luchtfilter wil vervangen door een betere.

En dan de vraag welk type standaarluchtfilter zit er eigenlijk in mijn model. ik heb het niet zo snel gevonden in het boekje. anders weet ik ook niet welk type luchtfilter in moet aanschaffen.

En tot slot zijn er wellicht betere nog filters dan die van het merk green? of is dit inderdaad een goed merk?

Hoor graag van jullie,
GdV

Profiel  

Gepost: 29 maart 2010 01:43 PM
  [ # 1 ]

Edit mod: Dit topic is gewoon een vervolg op dit net geopende topic, http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/204597/ Topicstarter, je kunt ook gewoon je vraag aanpassen in het bestaande topic en je titel aanpassen. Succes.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 29 maart 2010 01:46 PM
  [ # 2 ]

very good

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook