Als je een familiale achterbank in een break wilt zetten zul je de schuimvulling van de bodem onder het tapijt moeten halen en de bevestigingspunten op de wielkasten moeten opzoeken (onder de bekleding). Er zitten in de D-stijl ook bevestigingen voor gordels.
Of een break achterbank icm een familiale achterste achterbank practisch is, moet je zelf bekijken. Ik ben bang dat de achterste bank dan geen beenruimte overhoudt. Ik denk dat je een compleet familiale interieur zou moeten overzetten. En dat kan prima in een break. Alles past. Ik heb in het verleden eens een break naar familiale overgebouwd, maar ook andersom. Als je een donorwagen hebt, is alles zo over te zetten.
CX GTi Turbo 2 - All Black

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Een wat ouder topic maar is het niet van groot belang dat op je kenteken papier staat voor hoeveel personen deze auto geschrikt is. Als op je kenteken papieren 5 personen staat dan is de auto ook verzekert voor MAAR 5 personen. Als je een extra bank plaatst moet je kenteken papieren laten aanpassen voor de verzekering
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
klopt maar dat is geen enkel probleem aangezien voor beide versies een typegoedkeuring is.
CX GTi Turbo 2 - All Black