3 van de 10
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

La Dame Blanche
ted.kampen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 794

- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 27 april 2010 10:55 PM
  [ # 31 ]

Ja, je hebt helemaal gelijk! Ik zal trouwens mijn broer ook eens vragen of hij ‘t in de gaten wil houden. Het zou dus een zwart type 2 lederen interieur moeten worden, want beige lijkt me geen porum bij wit.

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 27 april 2010 11:28 PM
  [ # 32 ]
ted.kampen schreef:
Xsara Coupe schreef:

Gefeliciteerd Michiel!

Dat interieur was je echt NET te laat… Wel jammer want het was echt in een topstaat! Mocht ik nog iets tegenkomen ergens, dan laat ik het je horen..

Nogmaals sorry, Gompy58. Jouw XM had dit interieur zeker verdient! Het is een prachtkar!
Desalniettemin ben ik toch blij met het interieur. In mijn XM zal het zeker ook niet misstaan!
Als ik nog een ph3 lederen interieur tegenkom dan hoor je het!

vertel eens Ted,..

slaapt jouw XM buiten ?
en zo ja, zomaar… waar ergens ?

wink

ik zit ook naar leboncoin te kijken voor interieurs. Met name dan gewoon een mooi interieur en de auto eromheen maakt me dan niet uit. Auto kopen in france…leer er uit slopen en auto naar de sloop. Weet alleen niet of een sloop in NL een auto aanneemt met franse platen die niet is ingevoerd… Inleveren bij een franse sloop is ook ene optie, maar hoe dat zit weet ik al helemaal niet.

Zit trouwens hier cijfertjes te kraken,.... wat een pokkuh klus zeg. Ff een keuze maken over hoe ik de auto wil gaan rijden…

of Xm eigendom van bedrijf en volledig betaald
of
ikkuh betaal auto en rij op zoveel cent per km….

en om het compleet te maken… de ene keus heeft meer gevolgen dan de ander…:-(

Profiel  

ted.kampen
> 700 berichten

- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 27 april 2010 11:44 PM
  [ # 33 ]

Eh ja Michiel, wil ik je wel vertellen. Slaapt buiten in Veldhoven. Kleur: Blue Mauritius.
By the way: je zult dan een velours interieur met brandgaten tegenkomen want dan heb je m’n 2.0 16v te pakken. joint

Motor en nog wat onderdeeltjes verkopen en rest naar het oud ijzer?

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 april 2010 11:45 PM
  [ # 34 ]

huh

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 28 april 2010 12:08 AM
  [ # 35 ]

Michiel,

Een auto in frankrijk kopen is niet zo’n probleem..
Hoef je niet te importeren en hoeft ook niet naar een auto sloperij.. Aangezien die nergens is ingeschreven kun je die hier zo naar de oud-ijzerboer brengen… Krijg je nog leuk wat centjes per kilo ook!

Maar een leuk interieur moet ook geen probleem zijn hoor! Laatst stond er in Belgie een te koop voor 250 euro.. Ook een vol lederen serie 2 interieur! Nogmaals, ik zal mn ogen voor je open houden Wink

Marco

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 28 april 2010 12:11 AM
  [ # 36 ]

Zo idd wel fijn zijn.

Bij de MM heb ik altijd gevonden dat een dergelijk licht interieur levensgevaarlijk is voor me. Met dat grijze is dat niets minder…. Ik leef in mijn auto zo’n beetje..

Nu is het echt nog als nieuw, over 4-5 maanden zal dat wel anders zijn. Daarbij… roken in een dergelijke interieur is ook niet fijn. Die lucht trekt direct in het alcantare. Zwart leer heeft er minder last van en dan kan ik onderweg gewoon m’n chocolaatjes wegwerken.. Zou dat nu ECHT niet aandurven…

vraag me ook een beetje af wat de waard evan een dergelijk set zou kunnen zijn in de staat waarin het nu is. Zelfs geen enkel vorm van rullen op de bestuurder stoel…

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 april 2010 12:26 AM
  [ # 37 ]

Sja, ik heb een dergelijke erg nette set toen aan Peter verkocht..
Het is maar net wat de gek er voor geeft.. Jij hebt geen zij-airbags he?
Ik zou rond de 400 euro gaan zitten… Moet je er wel voor kunnen krijgen. Nadeel is dat veel mensen er juist vanaf willen omdat zwart leer veel onverslijtbaarder is…

De verkoopbaarheid daalt wel snel met de staat!

Profiel  

ted.kampen
> 700 berichten

- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 28 april 2010 12:36 AM
  [ # 38 ]
gompy58 schreef:

huh

Laatste zin in mijn bericht sloeg niet op mijn 2.0 16v maar op jouw idee om auto + interieur in F te halen.

Overigens: Bart Ebben heeft zo’n alcantara interieur op MP staan voor Eur 450,-. Zal er wel niet zo mooi uitzien als jouw interieur.

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 28 april 2010 01:16 AM
  [ # 39 ]

dat set van BE is gewoon goor….

die heft ook nog een serie 2 set met houtinleg maar daar wil hij 500 voor en das me voor dat set gewoon teveel..

Profiel  

Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 28 april 2010 09:40 AM
  [ # 40 ]

ik heb mijn set net verkocht voor 250: dat is met een rulle bestuurders stoel en een losse naad bij de bijrijdersstoel.

Dus het is maar net wat de gek ervoor geeft. Als je naden nog goed zijn zou ik proberen 300 te vragen, maar het laatste jaar loopt het niet echt storm op onderdleen van 100+ euro helaas. Dus als je een goed bedrag wil moet je ook beetje geduld hebben Smile

Ouwe mopperkont

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 28 april 2010 12:15 PM
  [ # 41 ]

Ik zet er ws een zwart leer set in, verpak de alcantare allemaal netje sin folie en hoppetee naar de zolder.

In het jaar des heren 2032 neem ik ze mee naar de CM en staat iedereen te dringen om een nog schadevrij origineel set te mogen kopen uit die tijd. Smile

Stel je voor dat iemand dat gedaan had met een leer set van een SM… nonsense

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3137

Gepost: 28 april 2010 02:09 PM
  [ # 42 ]

Als je de ruimte hebt moet je dat idd gewoon doen!!! very good

Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 28 april 2010 05:55 PM
  [ # 43 ]

Gewoon doen!
Wel regelmatig het leer invetten.. Ik zou het trouwens niet in folie invettten.. Het leer moet kunnen blijven ademen!
Gewoon netjes neerleggen en een oude laken er over!

Marco

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 28 april 2010 06:08 PM
  [ # 44 ]
DSuper1970 schreef:

Als je de ruimte hebt moet je dat idd gewoon doen!!! very good

naja ruimte… Ik denk dat het tijd word voor het zx furio interieur om een andere huurbaas te gaan zoeken…

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 28 april 2010 09:42 PM
  [ # 45 ]

Oeffff Michiel, ik zie dit draadje nu pas… Wat een mieterse bak zeg, gewoonweg schitterend! Ik moest ff aan de beademing… cool smile
Van harte!
Het moest toch een XM worden hè... Mr. Green

Profiel  

3 van de 10
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook